fizn Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Gi meg ett bud på pm du, så skal vi se hva vi kan ordne har også BBS RC062 i 17x8" om det skulle være av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Dobbel post... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 15, 2013 Forfatter Share Skrevet November 15, 2013 Gi meg ett bud på pm du, så skal vi se hva vi kan ordne har også BBS RC062 i 17x8" om det skulle være av interesse Pm er sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 følger med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 På tide med en kort update! Har hatt det veldig travelt i det siste nå. Eksamensperioden nærmer seg, så jeg har med andre ord lite tid til andre ting. Kan oppdatere med at jeg har fått fikset alle lekkasjene i bilen (håper jeg!) . Har byttet bagasjeroms gummilisten, og ventilasjonene bak bakfangeren. Regner med at jeg slipper å se sølevann i bunnen av bagasjerommet nå (under reservedekket) . Hadde også lekkasje rundt mattene i baksetene. Fikk tips om å legge et lag med noe fugemasse rundt fuktsperren i dørene. Har fått på et lag med sikaflex i begge bakdørene. Nå gjenstår det å se om det har fungert (bilen står ute og tørker med kupevifter as we speak) Har også drevet med nettshopping i det siste : Supersport black evolution (GLEDER MEG TIL VÅR NÅ!!!) Har også fått inn e36 m3 hekkskjørt/diffuser fra Parts24.no. Anbefaler å kjøpe deler hos dem, er jæævelig billig sammenlignet med alt annet på markedet! en m3 diffuser koster rundt 600-700 på ebay (!!!), men hos parts24 kostet det kun 430 (inkl frakt), noe som er ganske billig! . Leveringstiden tok 2 dager, jeg er imponert! Venter på en pakke fra China nå. Har bestilt 2 stk emblemer i ekte karbon (sort og hvit). Tror dette vil kle bilens farge . De originale er slitt og stygge. Tenkte det var like greit å bestille i karbon. Har sett dette på noen bmwer, synes det ser ganske gromt ut ! Ekstra update: Skal fjerne M emblemet fra bakluken. Synes det ser forferdelig ut på en bil som ikke er M. Dette blir fjernet med en gang det blir litt varmere! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Følger med her Riktige planer , det lika vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Følger med her Riktige planer , det lika vi har noen spennende planer i vente ja ! Men lite med penger akkurat nå. Kan hende jeg må vente med å kjøpe det dyreste av alt: Felger! Tusen takk for all hjelpen på PM btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Trenger hjelp folkens! http://bimmers.no/topic/773936-trenger-forslag-e36-diffuser-farge-eller-ikke/#entry2791795 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Nå er det veldig lenge siden sist oppdatering. Dette kommer til å bli min siste oppdatering for en stund nå. Planen fremover er å nyte vinteren med bimmern, og starte endringene når været blir mildere (rundt våren). Ting som blir endrer da er: - Senking av bil (Justerbart senkesett er kjøpt inn) - Legge på diffuser (blir muligens gjort i vinter om jeg finner et varmt sted å utføre arbeidet) - Nye felger og sommerdekk. Blir muligens Gs Retro, men får se . Kanskje jeg kjøper noe brukt, men som ser gromt ut samt passer bilen. Fikk forresten inn min siste pakke for i år i dag . Har lenge vurdert å bytte ut de nåværende emblemene da de er slitt og stygge. Kikket litt på ebay og fant disse til en rimelig pris . Synes de ser tøffe ut, samt at de matcher bilens farge. Takk for følge Om du har spørsmål, eller vil komme med innspill er det bare å skrive . Ps: Stor takk til E3Sex for å ha solgt meg hjulkapslene. Synes det ser mye bedre ut med hjulkapsler enn ingenting . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 åååå (((( Hater folk som ikke kan parkere Skaden var heldigvis minimal. Det meste du ser er skit på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Fikk vasket, rubbet, polert, og vokset skaden. Er omtrent usynlig nå er helt utrolig hva man kan få til med dagens bil pleie produkter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 EDIT: Ikke til salgs lenger Da er det på tide å selge Scorpion eksosen Selges VELDIG BILLIG sammenlignet med hva den kostet ny. Potta er bare 1 mnd gammel, og har ingen skader eller andre feil. Selges siden jeg vil ha tilbake original lyden igjen, og delvis fordi jeg trenger penger til andre ting . Om du er interessert, eller kjenner andre som kan være interessert, gi lyd! . Link her: http://bimmers.no/topic/773128-scorpion-stw-m3-bakpotte-e36-325i-selges/?p=2784892 EDIT: Ikke til salgs lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Trodde jeg skulle beholde bilen i minst 3 år, men økonomien viser seg å nekte det Har alt for store kostnader på andre ting som jeg er redd er mye viktigere. Føler jeg har en stor klump i halsen når jeg skriver dette Var også utrolig kjipt å skrive annonseteksten ;(. Til salgs: http://bimmers.no/topic/775658-original-e36-325i-med-ca-102000km-p%C3%A5-telleren/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 synd at du må gi slipp på denne allerede. Fin annonse ihvertfall, burde ikke være noe problem å få solgt denne! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå