JulianS Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Mr hpf kjører med os giken diff.. syns ikke det virker noe spesiellt bra i det hele tatt, har mye bedre erfaring med quaife selv om jeg bare har prøvd det på e30 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Dynoperformance Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2013 Mr hpf kjører med os giken diff.. syns ikke det virker noe spesiellt bra i det hele tatt, har mye bedre erfaring med quaife selv om jeg bare har prøvd det på e30 :)Sent from my GT-I9300 using Tapatalkkossen fungerer den dårlig der då?
JulianS Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Generellt dårlig feste, virker som den låser opp helt veldig fort. Men den er vel toveis tror jeg... har du bestilt 1.5veis? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
setra Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 virker som den låser opp helt veldig fort. Er det ikke det vi ser etter i en diff?
JulianS Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Ja prøv å kjøre fort med sveisa sperre Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
setra Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Ja prøv å kjøre fort med sveisa sperre Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Sveisa sperre er det jo ikke snakk om, men er jo bare positivt at den låser tidlig når det ene hjulet slipper..
JulianS Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Ja men når den låser helt opp så blir jo det det samme som sveisa sperre.. har ikke kjørt den samme bilen med original diff men syns den originale virker bedre på andre biler jeg har kjørt... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Dynoperformance Skrevet April 18, 2014 Forfatter Skrevet April 18, 2014 Tenkte eg fekk oppdatere litt,det har sjedd litt i verkstedet, fordi om eg er lite flink og oppdatere her:( bilen er modifisert og forbedret ein god del etter litt prøving og feiling i sesong 2013.. Har og bygd litt om på motoren og den er benket på nytt....max effekt på 2bar enda på 1036whp og 1165wnm.....men har og 2 andre program og kjøre på 1 på 735whp og 1 på 820whp,venter kun på front armene mine fra peebee,so er bilen klar for prøving,blir vel og spandere på meg 1 sett nye dekk i år,da eg berre har kjørt på gamle før... Blir spennenes og sjå om den har litt bedre feste i år....
leholtet Skrevet Mai 3, 2014 Skrevet Mai 3, 2014 Helt rått! Glemmer aldri den gangen disse bilene deltok på 24h nurburgring, og fikk 1 og 2 plassen! :)
JulianS Skrevet Mai 5, 2014 Skrevet Mai 5, 2014 Skal like å se dette gå noe særlig fortere enn en med kompressor og 600hk med den momentkurva der Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Dynoperformance Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Skrevet Juni 3, 2014 kjørte 59 sec runder på våler etter berre noken runder med rusten sjøfør og gamle dekk ,so skal nok gå ann og få fart på denne fordi om den har litt moment,kjører med den minste kurven der og eg trenger kvar hest for og henge med gutta i extreme for der er nivået høgt i år sk8 og tommyf reagerte på dette 2
JulianS Skrevet Juni 10, 2014 Skrevet Juni 10, 2014 Såpass ja men ser for meg at du hadde fått mye ut av et litt lengre register! Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Dynoperformance Skrevet August 23, 2014 Forfatter Skrevet August 23, 2014 Problemet med ein 600 hk kompressor er at den går rett og slett for dårlig på rudskogen, som er ein so stor bane....Og kompressor på s54 har vel heller eit mindre register enn min har ..min gikk 1.29.7 på rudskogen på eit gatebil treff og 59 på våler i år,med 750whp,og noko mindre effekt kan eg ikkje ha,kjørte med 650 på hjula og det blir forlite, kommer faktisk til og prøve 850whp no i september for og sjå om det går fortere d, målet er og sjå 1.28 på sikt, men venter på litt nye understellsbiter enda,eg kjører med orginal M3 forstilling,med gummiforinger for sikkerhets skyld :)men 1.28 ska ver muligt og kjøre,er vel ikkje so mangen BMWer som går dei tidene med ein rusten sjøfør som kjører 2-3 ganger i året på bane,så so mykje og hente på motor registeret trur eg kansje ikkje det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå