BMV Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hei.Er det noen som synes bagasjeromspakke (418) er nyttig og verdt 4210,- kr til F11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hvorfor poster du ikke alt i èn og samme tråd istedet for å ha 50 forskjellige tråder per utstyrskode? Ja, jeg ville valgt bagasjeromspakken ettersom man får skinnene i gulvet og seteryggene kan justeres individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMV Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hvorfor poster du ikke alt i èn og samme tråd istedet for å ha 50 forskjellige tråder per utstyrskode? Ja, jeg ville valgt bagasjeromspakken ettersom man får skinnene i gulvet og seteryggene kan justeres individuelt. Takk for rådet. Jeg poster i forskjellige tråder fordi det er helt forskjellige/adskilte utstyrsopsjoner som jeg ønsker å "debattere". (Ikke nødvendigvis bare vedr. mitt kjøp, men på generell basis.) Å blande alt i en tråd synes jeg blir lite strukturert og "brukervennlig" for de som kun ønsker å forholde seg til den ene utstyrsopsjonen. (Ala kvalitet kontra kvantitet). (Beklager til dere som ikke liker denne måten å gjøre det på :-/ Dere vil ikke oppleve flere tråder fra meg på en stund nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Du må ikke rømme på grunn av det. Det er fint at du spør om tingene og det bør du fortsette med. Jeg lurte kun på hvorfor du gjorde det slik ettersom det fremstår som svært tungvint (og rotete) i mine øyne. Jeg mener at spørsmålene relatert til bestilling av ny F10/F11 LCI er interessant og at all informasjon og diskusjon vedrørende de forskjellige synspunktene derfor bør samles på et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMV Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Du må ikke rømme på grunn av det. Det er fint at du spør om tingene og det bør du fortsette med. Jeg lurte kun på hvorfor du gjorde det slik ettersom det fremstår som svært tungvint (og rotete) i mine øyne. Jeg mener at spørsmålene relatert til bestilling av ny F10/F11 LCI er interessant og at all informasjonen og diskusjon vedrørende de forskjellige synspunktene derfor bør samles på et sted. Neida, jeg "rømmer ikke", men har kommet til bunns i hvilket utstyr det blir nå Ja, jeg ser poenget ditt, og vil trolig velge den "metoden" neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå