Bmvv318d Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Hei. Hadde blien(318d 2002 mod) på verkstedet for å skifte glødeplugger. Der klarte de bare å få ut 3 av totalt 4, uten å måtte ta av toppen, noe som ville koste mer enn det var verdt fortalte de meg. Så i dag kjører jeg rundt med 3 nye glødeplugger. Lurer på et par ting: 1. Kommer bilen til å starte når det blir kaldere ute? 2. Er det noe vits å høre andre verksteder om de klarer å få den ut? 3. Hva er de største ulempene(om noen) med bare 3 fungerende glødeplugger? På forhånd, takk
Otis Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Den vil nok starte ja, men kommer til å gå veldig hardt og ryke mye, samt at den kommer til å vibrere, og det vil bli verre når det blir kaldere. Det er jo optimalt å få den siste skiftet, men du får se selv hvor jævlig det er når det blir kaldt. Vet ikke om det vil slite noe mer på motorfester, men kanskje?
Odd-M Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Sitter den bare fast i toppen eller har de vridd den av? De kan sitte veldig og det er risiko for å bryte den rett av med overdreven kraft, som kanskje er nødvendig. Er den uansett død ville jeg tatt sjansen og prøvd. Ingenting å tape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå