kimboo Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 bilen mister effekt og det kviner i en reim høres det ut som?!. men bare når det er vått og spesielt når det HØLJER ned !, noen som vet elr har hørt om ligninde, og ka kan være gale? ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Stopper bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimboo Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 nei bare mister i ca 1-2 sek , så er den fin igjen, er liksom når eg gir litt gass, så slipper den men tar igjen med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimboo Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 reimen piper like lenge som det tap av kraft, kan det ha noe med dynamo og gjøre (?) jeg vet ikke, JÆVLIG irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg skal ikke svare heeelt sikkert da jeg er ganske fersk på BMW'er, men i Skropelen var det viftereima som var slakk. Så når det ble litt fuktig så spant den så det kviner noe jævlig og bilen mista guff.. Batteriet begynte å lyse viss kvininga ikke stoppet ganske kjapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimboo Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 hmm, ja okei, raskt å kjekke det, får da det imåren, når det da er meldt opplett i denne reine fine byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå