Kattlikzm Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Tenker å gå for et åpent luftfilter til min e36 325i 94mod. Valget står mellom KN Performance kit fra Koed til ca 900, og green luft filter. Hvilken er best?
Alpejohn Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Hvorfor?Søk, så finner du utallige tråder om opent filter osv.
Kattlikzm Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2013 Kulere lyd fra motor rommet da vell Fant ingenting hvor dem sammenligner de to åpen filtrene jeg nevnte ovenfor :'(
Alpejohn Skrevet Oktober 22, 2013 Skrevet Oktober 22, 2013 Tenkte mer på hva du utsetter motoren for.. men får jo mer lyd ja.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
skogsland Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 Har hatt begge på e30 og mest fornøyd med KN. Måtte ha en stor lampeskjerm fra green. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
stig. Skrevet Oktober 23, 2013 Skrevet Oktober 23, 2013 har hatt begge sjøl,men av en eller annen grunn ender jeg opp med green,den "lampeskjermen" kan man stort sett ta av på green filtera. å til alle som klager på at et åpent luftfilter ikke er noe særlig,pga det filtrerer ikke så nøye osv...,så hvis man er nøye med vask og bruker filterspray hele tiden er dette ikke noe problem i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå