Quadraiz Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Hei.Vurderer en tur til Tyskland på nyåret, først og fremst for å teste bilen på bane og å handle kvoten såklart Men kan vel ta service på den når jeg skal ned? Noen som har erfaring med verksted? Kjøpte bilen desember 2012 og har tatt olje/filterskifte på service i år, så kan vel spare noen kr å ta storservice der nede?
awt Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Du skriver ingenting om hvor du skal, men Albert Bauer i Flensburg er greie å ha med å gjøre. Man får det kanskje billigere lengre inn i Tyskland, men da kan språkbarrieren bli større. Albert Bauer har ansatte som forstår norsk.
Quadraiz Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2013 Nei har ikke lagt noen planer enda. Men billigere er det vel uansett enn her i landet? Ansatte som forstår norsk er jo positivt Takker for svar.
Quadraiz Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Noen som har vært på Albert Bauer i Flensburg og tatt service? Hvor finner jeg ut priser på forskjellig?
E34Stvg Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Noen som har vært på Albert Bauer i Flensburg og tatt service? Hvor finner jeg ut priser på forskjellig? Har vært der flere ganger. Kjempeservice. Pris får du ved å ringe dem eller sende en mail.
Quadraiz Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 Har vært der flere ganger. Kjempeservice. Pris får du ved å ringe dem eller sende en mail. Noen som har mail add? Vil helst sende mail enn å snakke engelsk om bil. Har dei noen spesiell service eller kan en få hva en vil?
awt Skrevet November 4, 2013 Skrevet November 4, 2013 Ikke for å være frekk, men du har navnet og alt til bedriften, så da kan du jo f.eks. Google selv.
Quadraiz Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 Prøvde å google i sted uten hell men fant det no!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå