simonrockz Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2013 Har bestillt meg en Innovative bredbandslambda fra mrtuning.se, nå sitter jeg med spørsmålet, hvor skal jeg plassere målerne i bilen?.. vurderer sterkt å fjerne de luftspjella i dashen (de 2 ovenfor cd spillern osv), noen som har gjort dette før? og evt har mål på brakett/plate, eller en god løsning på dette? tror det kommer til å se best ut. kommer bare kald luft ut der hos meg uansett. vil ikke ha noe china opplegg i A stoplen
NeonMuffler Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Trenger du pumpene da? jeg har målerne i den gamle lufteventilen, synes det ser best ut. Bare lagde en alu plate som passer i åpningen og trakk den i skinn
knoskar Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Gjør som du foreslår og sånn Neonmuffler har gjort i sin, så blir de bra! Har litt plast liggende til en billig penge, Simon! Om du ikkje får kjøpt på nette for å sette inn ? ^^
simonrockz Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2013 Det er slik jeg vil gjøre det! hvordan fjerna du de egentlig? ser så absolutt best ut slik.. trenger vel ikke noe mere enn orginalpumpa ?
simonrockz Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2013 Gjør som du foreslår og sånn Neonmuffler har gjort i sin, så blir de bra! Har litt plast liggende til en billig penge, Simon! Om du ikkje får kjøpt på nette for å sette inn ? ^^ plast, blir det fint da ? må vel lage sjøl regna i ma.
Vegardb17 Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Pumpa i e34 vel samme i alle modellene. Så org pumpa leverer nok til m5 3.8 så org pumpa klarer nok 350 hk m50? Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
NeonMuffler Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Org pumpa kommer garantert til å kvelde når du skal mate på mer
knoskar Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Ser ut som Neonmuffler har brukt plast? Du kan komme innom og sjå, Simon
NeonMuffler Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Til å lage den plata tenker du på? Brukte 3mm alu og kappa til og borra+ trakk den i skinn. Men plast funker det også
simonrockz Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2013 Til å lage den plata tenker du på? Brukte 3mm alu og kappa til og borra+ trakk den i skinn. Men plast funker det også det er no stress, hvordan tok du ut ventilene da?
NeonMuffler Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 de er bare å vippe ut med noen trekkere, kan hende de sitter litt godt
simonrockz Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 de er bare å vippe ut med noen trekkere, kan hende de sitter litt godt Da var de ute, og målene tatt. i dag skal knoskar skjære ut 3mm alu plate til meg:)
knoskar Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Må legge ut bilde no da, Simon Såg bra ut på snap iallefall
simonrockz Skrevet November 5, 2013 Forfatter Skrevet November 5, 2013 Må gjer det då Knut-O! 3 mm alu plate, akkurat plass til 4x 53mm hull. trekkt opp i Comfort Suede stoff. thank you Knoskar:) Andy520iA og knoskar reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå