PatrickRye Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Hei, har nettopp mottatt led skiltlys til min 98 mod e39 touring. Når dette skulle monteres så ser jo jeg at mine skiltlys er løse pærer som står i festene, mens led skiltlysene er komplette innsatser. Er det forskjell på preface e39 og facelift her, slik at på facelift så kan en bytte hele innsatsen mens på pre face så må en få tak i pærer. Merkelig at dette ikke står nevnt noen plass isåfall.... -Patrick nainsesoche reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Skal du ikke ta vekk skiltlys ogalt som holder pæra også sette inn hele den nye lampen uansett hvem E39 man har da? Bytter vel hele denne. Og ikke bare pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 ja, men det så jo ut som at skiltlys holderen hang fast i hele det svarte feltet, altså med bakluke åpneren og hele røkla, fikk liksom ikke ut bare den delen som vist på bildet ovenfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Må inn med et skrujern i den ene enden av lampa og vippe ut. Ser på høyre side så vildt det er en liten mottaker der man må klemme inn for å få ut lampa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Men da kom jo bare glasset til skiltlyset ut.. så sitter alt igjen i hele plastikklisten visst du skjønner... eller er det eg som ikkje skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Er glasset du får ut mindre enn den nye lykta da. Kan jo være at det orginale skiltlyset dei er klart gladd hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 men ledningen ligger bak hele listen så den kommer jeg ikke til... skal ta noen bilder etterpå så det er litt lettere og forstå seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Ser det du får ut ca slik ut? Så er selve holderen og alt i klar plast istedefor svart plast rundt. Da skal denne byttes ut med den nye. Bilder hjelper nok ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2013 Ser det du får ut ca slik ut? Så er selve holderen og alt i klar plast istedefor svart plast rundt. Da skal denne byttes ut med den nye. image.jpg Bilder hjelper nok ja. Er bare dette som kommer ut når jeg tar av glasset. resten er en støpt form med en pære som står i en + og minus ende .. skal ta bilder strax av min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Som sjøbuse sa så er det ett spor i den svarte plasten ved siden av glasset,press til høyre med ett skrujern og vipp ut hele holderen med en smørkniv eller lign,ser ut som du har kun tatt glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulvest Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Må ikkje ødelegge no. På touring er det kun glass du kan ta ut. Skal du ha led på skiltlyset så er det kun ein ny innsats(spesial til touring) som må bestilles. Er på størrelse med glasset du tar av. http://www.megalys.no/products/ledskiltlysbmwe39touring edit: videoen på megalys.no er litt missvisende da den illustrerer bytte av ledlys på ein e39 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Så det et den jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ja, på toruing er det kun glasset man tar av ikke hele lampa. Du trenger kun å skifte ut pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 ok, Syntes megalys sin var en smule dyr for 450 kr. Er det noen som selger bare pæren med motstand sånn at en ikke får pærefeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Javisst. Eller, jeg kjøpte pærer uten så canbus/feilsjekker/error greier og det virket fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå