Gå til innhold

'06 E61 bi-xenon: bytte av parklyspære


taarhaug
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Høyre foran er gåen. Instruksjonsboka henviser all xenon til verksted. GS Bildeler skal ha en time for jobben.

 

Jeg har forstått det slik at med mindre man har veldig små hender, så må lykta ut.

 

Greit nok. Mange videoer på YouTube som viser det

 

Noen som kan fortelle meg "bak hvilken luke" jeg finner pæren jeg skal bytte.

 

Det er visst forskjellig pre- og post LCI.

 

Thor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo på Yt videoer hvilket lokk pæra ligger bak. Er det lokket som du lett kommer til når lykta er fast på bilen. Lett å bytte pæren, byttet nett til led pærer på min bil. Jeg tok ut lykta, tror ikke jeg hadde komt til om ikke :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@haukefer: hvilke LED pærer satte du inn? har du bilde av front så jeg kan se resultatet? :)

 

VH,

 

Thor

er vel det samme om det er biXenon eller ei? og forsåvidt mener jeg at har du orginal xenon på en preface så har du bixenon...uansett er de plassert på samme plass..

første gangen jeg skiftet pærene så tok jeg ut hele lykten. jeg skiftet igjen nå nettopp da den ene tok kveld. da fikk jeg damen med sine små hender til å skifte :smile: fant ut at det var enklest! :smile:

jeg kjøpte 6w led fra dypviktrading da, men det var rett og slett fordi jeg ikke ville vente noen lenge på nye pærer..

Er de her forsåvidt http://www.ekstralys.no/products/6w-led-til-bmw-1-57-serie-angeleyes-paerer-led

 

 

resultatet ble jo bra syns jeg, litt sterkere enn de jeg hadde fra før.

post-50548-0-06652500-1382860307_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg trodde bi-xenon betød to xenon pærer. Ble overrasket da jeg fant halogen bak lokket.

Uansett, byttet halo pæren relativt lett etter at jeg tok ut halogen pæren først. Jeg har store hender, slik at jeg vil si at å ta ut hele lykten skal ikke være nødvendig.

Takk for tilbakemeldinger.

Thor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...