RS-Heggem Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Som topic sier, hvem pusser opp kalippere egentlig? Nesten nye alle fire, så det er egentlig utseendet som er viktigst. Fyr løs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 mannen i gata, er virkelig ikke noe stress å gjøre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 mannen i gata, er virkelig ikke noe stress å gjøre det selv Det er jeg ganske så klar over. Men for meg i min arbeidssituasjon, så har jeg kun fri fra fredag kveld til søndag kveld, så jeg prøver å bruke all min fritid sammen med familien min.Gjelder forøvrig to sett med 8 og 4 stemplede brembo kalippere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Overhalingen kan nok de fleste verksteder ta på seg. Skal du ha de lakket kan du kanskje prøve å finne ett kombinert verksted og lakkverksted? Men som nevnt av Håskjold, burde ikke være vanskelig. Kanskje du kjenner noen som vil gjøre en bedre jobb enn verksteder for samme pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå