Bollis69 Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Er det noen som vet hvor stort batteri som skal være i en -01 e39 2,2 IAT...? Jeg ser at mange har veldig forskjellige størrelser på batteriene, fra 70 til 115 ah..!! Men det må da vel finnes en standard..? Jeg finner det ikke i alle fall.. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Du kan velge det som passer deg, men stort sett er det vel 90Ah http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/520i-M54/LHD/A/2001/december/browse/vehicle_electrical_system/original_bmw_battery_filled/ Bollis69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Takker. Da tenker jeg at jeg går for et Sønnak 100ah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 Eneste du trenger å tenke på er om det passer i bilen, og om du trenger et så stort batteri. Et større batteri bruker nemlig lengere tid på å lade seg opp, men det varer desto lengere da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå