Gå til innhold

Varmeaperat E38 740. Problem med forskjellig varme Høyre/venstre


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

Nei. Alle går likt med hjulet. Men kan velge 32 grader på høyre og 16 på venstre side med klima panelet.

Det jeg mente er at begge de til høyre blir varme. Og begge de tilvenstre blir bare lunkene. De skal ha lik temp selenge klimapanelet også er likt innstillt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da er det jo feil med en ventil til den midterste ventilen på venstre side.

 

Jeg ble litt forvirret, da en e39 så vil ikke noe av det man gjør på klimapanelet påvirke noen av dysene på dashbordet. Der er det kun en plass å justere det på, og det er fra det hjulet i midten på dashbordet. Da snakker jeg om varme/kulde og ikke luftmengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lest igjennom WDS og studert dette, og jeg kommer fram til at det enten er defekt IHKA panel eller en stepmotor som ikke klarer å lukke/åpne seg for å mikse kald luft med varm luft skikkelig.

Har ikke tro på den vannventilen, da den leverer varme til begge siden, og om du har like mye varme på høyre og venstre side, oppe og under dashbordet kan ikke den være feil på. Da må det være inne i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...