Gå til innhold

Bjørnars 2dørs E30 325i (restaurering)

Bjørnar- E30
 Share

Anbefalte innlegg

Har idag vært på biltilsynet å fådd bilen godkjent , så nå er det bare å betale avgifta så har jeg hvite skilt.. :)

Har også satt på felga og montert hella de lyktene, har noen dårlige bilderd, kommer noen skikkelige når bilen er rein og når jeg har fått på det skikkelie senkesettet .. :)

Forskjellen på de gamle og nye, ganske mye penere med mørke :)

post-68779-0-69376400-1395268370_thumb.j

Og felgene;

post-68779-0-41560700-1395268423_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde jeg gjort dette før nyttår hadde den kommet på 40 tusen, men etter nyttår ble prisen redusert til 20 tusen. Men man har jo alternativ beregning da men er faktisk ikke sikker på om det lønner seg i mitt tilfelle nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde jeg gjort dette før nyttår hadde den kommet på 40 tusen, men etter nyttår ble prisen redusert til 20 tusen. Men man har jo alternativ beregning da men er faktisk ikke sikker på om det lønner seg i mitt tilfelle nå da.

Kan man ikke sjekke det på tollvesenet/vegvesenet sine hjemmesider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, man kan regne seg sånn ca fram til det, men man får ikke 100% riktig pris, for man vet jo ikke hva slags tall tollvesenet bruker i sitt regnestykke så er vanskelig å vite helt riktig da, men man kan regne seg sånn ca fram til noe da. Men er jo forskjellig på alle biler hvordan dette slår ut, de regner jo km stand ny pris osv. Så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...