Bjørnar- E30 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Har idag vært på biltilsynet å fådd bilen godkjent , så nå er det bare å betale avgifta så har jeg hvite skilt.. Har også satt på felga og montert hella de lyktene, har noen dårlige bilderd, kommer noen skikkelige når bilen er rein og når jeg har fått på det skikkelie senkesettet .. Forskjellen på de gamle og nye, ganske mye penere med mørke Og felgene; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar- E30 Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Et par litt bedre bilder ; Neste oppgave blir sandblåsing og understellsbehamdling, så er det montering av shortshift, skifte regreim, olje og filter osv. Og så hive på det nye bilstein understellet så er den egentlig klar for sommern S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar- E30 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Da har papira fra bt komt, så da er det bare å komme seg til tollvesenet, betale avgifta på ca 20 tusen, så kan jeg hente ut de hvite skiltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 bare 20k for å få ut skiltene? oO det var billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar- E30 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Ja, hadde jeg gjort dette før nyttår hadde den kommet på 40 tusen, men etter nyttår ble prisen redusert til 20 tusen. Men man har jo alternativ beregning da men er faktisk ikke sikker på om det lønner seg i mitt tilfelle nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Ja, hadde jeg gjort dette før nyttår hadde den kommet på 40 tusen, men etter nyttår ble prisen redusert til 20 tusen. Men man har jo alternativ beregning da men er faktisk ikke sikker på om det lønner seg i mitt tilfelle nå da. Kan man ikke sjekke det på tollvesenet/vegvesenet sine hjemmesider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar- E30 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Jo, man kan regne seg sånn ca fram til det, men man får ikke 100% riktig pris, for man vet jo ikke hva slags tall tollvesenet bruker i sitt regnestykke så er vanskelig å vite helt riktig da, men man kan regne seg sånn ca fram til noe da. Men er jo forskjellig på alle biler hvordan dette slår ut, de regner jo km stand ny pris osv. Så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar- E30 Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Og min er bare gått "125 000" km, hadde den gått mye lengre hadde jeg tjent mer på alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar- E30 Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Trenger hekkskjørt om noen har ! Mtech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå