Kristiansan'årn Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Tenkte jo, trenger noen dekk til bilen min, så kikka på dekkonline.com og byttdekk.com. overnevnte hadde et godt tilbud på de dekkene jeg skulle ha, dekkene er bestilt og skal ta mellom 4-9 dager. Den 9. Dagen var absolutt siste dagen jeg kunne få dekkene , på den 13 dagen så fikk kompisen min som skulle motta dekkene besked om at dekkene var ute av produksjon.. jeg ringte de med en gang og det forteste de kunne levere tilsvarende dekk var 2 uker! Så da måtte jeg ha ventet i underkant av en mnd altså 27 dager!!! .. aldri mer skal jeg bestille der ifra !! Makan til useriøst firma! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Har selv bestillt fire Nokian Hakka 7 fra dem, fikk de på 3 dager, men jeg har lest litt rundtomkring og det er en del dårlige erfaringer med de ja. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Altså er enig med deg. Kjedelig når sånt skjer men det er fort gjort. Ikke mange firmaer som klarer og ha 100% fornøyde kunder hele veien. Og uheldigvis nå fikk du oppleve når ting ikke gikk etter boka. Er som når man handler på ebay. En selger kan ha 20.000 positive kunder men det vil alltid være de som ikke får varene til rett tid osv. Og så er det alltid lettere for mennesker og fokusere når ting er negativt kontra positivt. De burde jo selvsagt gitt beskjed før da! Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå