Emil Karlsen Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 dersom du absolutt skal kjøre kopi så er di her milevis forran GS sine replicahjul : http://www.bmautosport.co.uk/showroom/product_info.php/new-alloys-silver-with-gold-rivets-very-deep-dish-rears-et2020-p-421?cPath=51_24_148_34_241 5 serie innpress slik RS skal ha, ser bare ikke rett ut med 3 serie innpress på grunn av det konvekse senteret. (Da slipper du å space også) blir nok bare kopi felger den første sommeren. har ikke ræva full av penger til og kjøpe meg felger til fler foldige tusen nå siden jeg er student. men blir noe råere etterhvert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 nydelig bil. sunst du skal beholde de m3 felgene jeg, de var jekla kledelige på den bilen! Espen.s reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Fin bil men personlig syns jeg ikke overkill med camber gjør seg på noen type bil. men det er jo din bil så! følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Fin bil men personlig syns jeg ikke overkill med camber gjør seg på noen type bil. men det er jo din bil så! følger med her er ikke noe overkill med camber på den her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 nydelig bil. sunst du skal beholde de m3 felgene jeg, de var jekla kledelige på den bilen! hadde de ikke vært så jævelig kant kjørte så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Syns denne er sykt rå nice farge også'! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Syns denne er sykt rå nice farge også'! takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 tenkte siden du skulle ha camber stag/plater. men kan jo hende det var en annen grunn til du skulle ha det hehe.. uansett sjukt fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jore94 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 råå bil det der du har skaffa deg følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Lenge siden sist jeg hadde noen update her! har nå byttet til meg en diamant svart e36 320 coupe mot en lett sykkel jeg hadde stående! så denne tråden vil bli mer oppdatert når jeg får penger og får begynt på 320'n som det vil bli mest skruing på ! det som må gjøres er og bytte topp deksel pakning, skifte plugger og bytte de to slangene fra luft mengde måleren. det er jo litt rust her og der, men mest i venstre hjul bue bak. er veldig usikker på om jeg skal gidde og ta all rust men vi får se om pengene strekker til! det står coilovers på også må jeg få tak i m-tech fangere fram og bak og skjørter så om noen har så send en PM ! også om noen har noen fete felger til salgs så si ifra !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Veldig fin e36 du har. E36 liker jeg veldig godt,selv om enkelte mener de er utgått på dato. Passet perfekt med de Bbs felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 noen som har noen tøffe felger til salgs eller bytte i rs felgene min ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Karlsen Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Lenge siden jeg har skrivd noe her nå! Har ikke fått gjort då veldig mye med bilen før nå! Har fått bytta bremser bak! Blei uheldigvis kjørt på så måtte bytte endeledd på venstre side foran ! Blei noen riper på fram skjermen mennskelig noe man ikke kan fikse! Grill ramma fikk sek en liten bulk.... Og fangeren knuste men har heldig hvis fått tak i ny og lakenet i samme farge som bilen! Det som står for tur nå er og lakere fram skjerm og grill ramme, og bytte hjul lager bak ! Har også gått kjøpt meg en orginal sperre diff fra 3.0l m3 som skal på!! Nye felger har jeg også kjøpt ! tre delte ac schnitzer type 1!! [spoiler/] Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Rått med ac! selge rs'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå