Gå til innhold

Emil's E36 328i Coupe !


 Share

Anbefalte innlegg

dersom du absolutt skal kjøre kopi så er di her milevis forran GS sine replicahjul :

 

http://www.bmautosport.co.uk/showroom/product_info.php/new-alloys-silver-with-gold-rivets-very-deep-dish-rears-et2020-p-421?cPath=51_24_148_34_241

 

5 serie innpress slik RS skal ha, ser bare ikke rett ut med 3 serie innpress på grunn av det konvekse senteret. (Da slipper du å space også)

blir nok bare kopi felger den første sommeren. har ikke ræva full av penger til og kjøpe meg felger til fler foldige tusen nå siden jeg er student. men blir noe råere etterhvert :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lenge siden sist jeg hadde noen update her! har nå byttet til meg en diamant svart e36 320 coupe mot en lett sykkel jeg hadde stående! så denne tråden vil bli mer oppdatert når jeg får penger og får begynt på 320'n som det vil bli mest skruing på ! det som må gjøres er og bytte topp deksel pakning, skifte plugger og bytte de to slangene fra luft mengde måleren. det er jo litt rust her og der, men mest i venstre hjul bue bak. er veldig usikker på om jeg skal gidde og ta all rust men vi får se om pengene strekker til! det står coilovers på også må jeg få tak i m-tech fangere fram og bak og skjørter så om noen har så send en PM ! også om noen har noen fete felger til salgs så si ifra !! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Lenge siden jeg har skrivd noe her nå! Har ikke fått gjort då veldig mye med bilen før nå!

Har fått bytta bremser bak!

Blei uheldigvis kjørt på så måtte bytte endeledd på venstre side foran ! Blei noen riper på fram skjermen mennskelig noe man ikke kan fikse! Grill ramma fikk sek en liten bulk.... Og fangeren knuste men har heldig hvis fått tak i ny og lakenet i samme farge som bilen!:)

Det som står for tur nå er og lakere fram skjerm og grill ramme, og bytte hjul lager bak !

Har også gått kjøpt meg en orginal sperre diff fra 3.0l m3 som skal på!!:)

Nye felger har jeg også kjøpt !:) tre delte ac schnitzer type 1!!:)

post-76466-14132753885204.jpgpost-76466-14132754066165.jpgpost-76466-14132754280032.jpgpost-76466-14132754384962.jpgpost-76466-14132754488491.jpgpost-76466-14132754784638.jpg

[spoiler/]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...