520robin Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 pris på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Bremsekraftforsterker? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 pris på det da? Pris på hva...? Kom med bud på det du trenger... Delene er bra og lite brukt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm2 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Inntressert i og selge diffen løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Hvor mye for framdørene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Pris for bare speil og diskanter? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Inntressert i og selge diffen løst? I første omgang prøver jeg og selge forstilling/bakstilling komplett med dempere/bremser. Men allt kommer ann på pris selvfølgelig. Jeg har ikke lyst til å sitte igjen med løse deler som jeg ikke trenger eller har plass til å lagre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Pris for bare speil og diskanter? sent from my microwave using tapatalk Speilene er m/minne så de passer KUN til biler med minnestol... Det er eget ledningsnett og passer ikke med de "vanlige" ledningene til speilene. Men prisen er 2.000kr. Du kan få med diskantene sammen med speilene. Det skal sies at du kan bytte motor i speilene men det er ikke alle som passer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Hvor mye for framdørene ? Alle 4 dørene er facelift og har stålbjelker innvendig. Dette betyr at du må ha sorte kontakter der ledningene kobles i "dørkarmen". De andre har grå koblinger. Dørene er rustfrie men har noen riper eller småbulker. Dørene blir ikke demontert eller solgt før interiøret er solgt eller tatt ut. Selger dørene for 2.000kr pr/stk etter det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardLian Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Pris på v8 front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Speilene er m/minne så de passer KUN til biler med minnestol... Det er eget ledningsnett og passer ikke med de "vanlige" ledningene til speilene. Men prisen er 2.000kr. Du kan få med diskantene sammen med speilene. Det skal sies at du kan bytte motor i speilene men det er ikke alle som passer... På 540'n min lå det allerede en ferdig kontakt til memory setet som jeg ettermonterte. i den kontakten var det 8 eller 10 hull til pins fra memory setet. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Jeg er interessert i alle setene, er de solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Hvor holder du til? Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Hvor holder du til? Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Bergen,åsane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Hønefoss, var litt langt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå