janerik171187 Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Har du et ok Orange panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Hei. Har du seter. Ev. Trekk.? Mvh. Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Tror ikke jeg har igjen noen 2 litere. Skal hente noe deler til våren, så jeg får se om det er noe der. Lamelldiff har jeg ikke. Kan du sende meg en mail hvis du finner noe m10b20 (2L) deler? rjj2190@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Kan du sende meg bilder av høyre dør? pe_dl_ex@Hotmail.com Marius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Har kanskje fått ordnet med breddere. Men om du kunne få ordnet med bilder av døren og skjermen på mail hadde det vært fint. Trenger også varmeapparatregister evt bare radiatoren i den. Har du det? pe_dl_ex@Hotmail.com Marius Skal få tatt bilder i påsken. Har komplett brukt varmeapparat med register/radiator. Har du et ok Orange panser? Har panser, men dette bør pusses og lakkeres før bruk. Hei. Har du seter. Ev. Trekk.? Mvh. Snorre Jeg har igjen noe seter Kan du sende meg en mail hvis du finner noe m10b20 (2L) deler? rjj2190@gmail.com Det skal jeg gjøre. Kan du sende meg bilder av høyre dør? pe_dl_ex@Hotmail.com Marius. Tar noen bilder i løpet av påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Jakter enda på høyre dør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå