Christian_1992 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Heia har en 2008 3 serie med xenon lykter som jeg har problemer med kondens... V hovedlykt er byttet på garantien for nesten 1 år siden, men nå har jeg fått kondens på 1/3 av hele Høyre lykta og det koster 12000,- kr for en ny en... har ikke så veldig lyst til å punge ut 12 tusen for enda ei ny lykt.. hehe så jeg lurte på om noen har noen gode tips ossen jeg kan fjerne kondensen for godt? en venn av meg mener at jeg kan ta ut lykta og bruke en føner/varmepistol også hive inn noe silikon i lykta som kan fjerne kondensen. Er det noen som har prøvd dette eller har noen andre erfaringer? Setter pris på alle svar jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Silicagel kuler eller hva de nå heter. Sånne kuler som spiser fukt. Putt dem inni lykta også at det forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Kan jo funke det jeg har et par poser liggende hjemme ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Jeg fikk fjernet kondens i en hella facelift frontlykt med en hårføner,ut med pærene og blåste til det ble tørt,kondensen kom aldri igjen,krevde tålmodighet da det tok lang tid.Varmen fra pærene skal holde lykta kondensfri hvis den er helt tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dybos Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Kan også vært lurt å ha silikonspray på pakningen rundt dekslet på lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå