williambruun Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Jeg kan hente den til uka for 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Jeg kan hente den til uka for 500kr Beklager sent svar! Det kan vi få til! Da sier vi det! Send meg pm når du vet når du eventuelt kommer oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Ny pris: 500kr, førstemann til mølla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icarus Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Hei fortsatt til salgs? ...jeg trenger en slik og PDC har jeg, så dette ser jo helt supert ut! Passer den til facelift modellene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Hei! Den er fortsatt til salgs ja! Åja, ja da passer jo denne perfekt da Den passer både før og etter facelift, m-sport fangerne er like uavhengige av om man har faceliften eller ikke så dette passer rett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå