perre Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Selger min Logitech g27,siden den aldri blir brukt. Kun brukt 4-5 ganger etter jeg kjøpte den ny i fjor sommer. Dette er altså ratt og pedal til pc eller ps3, med clutch og gir:) selges 1700kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 1500! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Smør deg med litt tålmodighet, så får du solgt det før den prisklassen. Mitt gikk for 1700! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimscola Skrevet November 11, 2017 Share Skrevet November 11, 2017 Jeg vil gjerne kjøpe om det ikke er solgt, evt hvor langt ned kan du strekke deg? har vært i kontakt med flere så er ut etter en kjapp og enkel handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 @kimscola 4 år gammel annonse, kompis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå