FredrikE24 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Hei på dere Delene står nå lagret på Vinterbro, det som ikke er solgt innen 2 uker kastes, da også motor og gir... En BMW E39 530DAT 2000modell med 278 000km på telleren selges i deler. Bilen skal demonteres før skallet sendes til vraking! Demontering vil foregå iløpet av uke 47, bilder vil komme fortløpende utover uka. Alt er tilsalgs, send meg PM for rask tilbakemelding. Alle deler er tilsalgs, dessverre har bilen en skade på høyre side forran, motor og gir er helt og fint, radiator og aircondition anlegg gikk med i støtet, panser og angeleyes lykter gikk også tapt. Jeg kan si med sikkerhet at bilen er hel fra frontruta og bakover. Bakluka har blittelitt rust på et hjørne(sist jeg sjekket), dørene skal være fine. Ingen døde pixeler i noen instrumenter Bilen har beige helskinn, førersetet trenger en rens, baksetet ser flunkende nytt ut! Bilen har nivåregulering bak med nye belger, kompressor fungerer. Ingen kjente feil med bilen før sammenstøtet. Jeg har selv fulgt opp denne bilen teknisk så kjenner bilen godt, hadde jeg ikke vært student skulle jeg kjøpt hele bilen selv. Motor fikk ny turbo for 25 000km siden, har ikke blitt oppdaget oljeforbruk og motoren i seg selv maler pent! Girkasse girer silkemykt. Bilen har originalt avtagbart hengerfeste. De hendvendelser jeg får på deler fra denne bilen vil jeg skrive ned i tråden som avholdt. Send PM. Deler selges i utgangspunktet til markedspris, de gis ikke bort. Deler som er "ubetydelige"(klips, plastdeksler etc.) kan sendes dersom mottager betaler frakten naturligvis, bilen skal kastes allikevel. Deler kan hentes Lørdag og Søndag i Halden i uke 37 etter avtale. Jeg vil være tilstede. Senere vil delene bli flyttet til "Tusenfryd"(Bare et steinkast unna fornøyelsesparken) utenfor Oslo. Deler kan også sendes i oppkrav etter avtale. 24/11-13 Oppvarmet ratt ink. airbag og sleperinger Midtkonsoll Motor med nøkkel og hjerner(motorledningsnett som ikke sitter på motoren gikk istykker under kræsjen..) Automatkasse, sitter fremdeles på motoren, girer strøkent. Interiør i beige Originalfelger vinter og sommer Komplett bakstilling og mellomaksel Komplett framstilling med knekte styrestag 4 dører som er forholdsvis fine for rust! Høyre fremdør har en bulk oppe ved speilfeste. ++++++++++ Send PM for hendvenelse Noen bilder av bilden før sammenstøtet Utstyrsliste! Motor og girkasse er helt som bare det! Solgte deler: Komplett bakluke Baklykter Varmeapparatstyring Nivåregkompressor Radio Dører Interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 pris baklukeglass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Share Skrevet November 15, 2013 Hei Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Vil gjerne ha hele bakluka, pris? Baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 Bakluke og baklykter skal du få! Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 17, 2013 Forfatter Share Skrevet November 17, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Pris på komplett henger feste og girkasse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Pris på komplett henger feste og girkasse ? Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 solgt bakluke? trenger bare ene delen, glasset også, hvilket ratt er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Bakluka er holdt av komplett Rattet har airbag og er standard E39 ratt med multifunksjon og 4 eiker. Rattet er oppvarmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 si ifra vist du ikke får solgt bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Den blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Pris på komplett motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Motor uten gir antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Hvor mye for de ytre baklyktene med hvite blinklys..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå