Aabak Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Hei, jeg har akkurat lufta min e39 og alt så ut til å gå fint, etter jeg var ferdig med å lufte så kjørte jeg en liten tur, etter jeg hadde kjørt og kom nesten hjem igjen så begynte temperatur nåla å stige, gikk opp på det rød. har bytta termostat, noen som har peiling? er sikker på at jeg fikk ut all lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Uten om at jeg har skikkelig peiling på detta. Så prøv å luft den ordentlig på nytt og la den stå en 20-30 min etter lufting for og se at den holder seg stabbilt på 90 grader. Vet at disse bmw motorene kan være noe herk å lufte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aabak Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 men når jeg tok på slangene til kjølinga, så var den på høyre side(den korteste øverst) var veldig varm og den lange nede til venstre var lunka, det er vanlig det eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå