Gå til innhold

Justere projektor - nærlys, haster, eu på mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en E46 00 mod med projektor linse på nærlys. Er automatisk høydejustering i bilen, denne står på maks opp. Herav lyser lyset bare 10 meter framme, skal vel være 50 meter? Eu kontroll er på mandag, så haster. 

Er det noen grov-justeringer på linsene?

Skrevet

Er en annen tråd her ang dette, se der. :) den som heter xenon nærlys justert ned på bmw service eller noe sånt. Jeg skreiv en ok beskrivelse av hvordan. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet

Fant den på google, men hver gang jeg trykker på linken, kommer jeg til random bimmerstråder.

Riktignok så har jeg en justering inne i bilen med 3-4 hakk, men det holder jo ikke. Har projektor, som jeg måtte sette inn halogen i. 

Skrudde ut lykten, men fant bare to hjul for å justere. En som er opp/ned langlys, og en som er venstre/høyre nærlys. Makan til dritt. Ser det er produsert i 2010, kan da ikke gå an å ha så hull i hodet uten manuell justering?

Skrevet

Skrukontrollene justerer ikke bare nær eller fjærn men hele lykteinnsatsen på den siden. En kontroll for opp/ned for BÅDE nær og fjærn og en kontroll for sideveis. Gjaldt i hvert fall for min E46 med originale Xenon innsatser. coupe 2001 mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...