Anderspr0 Skrevet November 16, 2013 Skrevet November 16, 2013 Hei! Har en E46 00 mod med projektor linse på nærlys. Er automatisk høydejustering i bilen, denne står på maks opp. Herav lyser lyset bare 10 meter framme, skal vel være 50 meter? Eu kontroll er på mandag, så haster. Er det noen grov-justeringer på linsene?
carburetion Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Kan du ikkje bare be verkstedet justera lysa dine, mens du tar pkk? Er vel ikkje så dyrt da vel?
Alpejohn Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Er en annen tråd her ang dette, se der. den som heter xenon nærlys justert ned på bmw service eller noe sånt. Jeg skreiv en ok beskrivelse av hvordan. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anderspr0 Skrevet November 17, 2013 Forfatter Skrevet November 17, 2013 Fant den på google, men hver gang jeg trykker på linken, kommer jeg til random bimmerstråder. Riktignok så har jeg en justering inne i bilen med 3-4 hakk, men det holder jo ikke. Har projektor, som jeg måtte sette inn halogen i. Skrudde ut lykten, men fant bare to hjul for å justere. En som er opp/ned langlys, og en som er venstre/høyre nærlys. Makan til dritt. Ser det er produsert i 2010, kan da ikke gå an å ha så hull i hodet uten manuell justering?
LydMekk Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 Skrukontrollene justerer ikke bare nær eller fjærn men hele lykteinnsatsen på den siden. En kontroll for opp/ned for BÅDE nær og fjærn og en kontroll for sideveis. Gjaldt i hvert fall for min E46 med originale Xenon innsatser. coupe 2001 mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå