Gå til innhold

Hvilken bør jeg velge - 320d eller 318d E90?

Mirza Simic
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Må ha en ny bil og har sett en del på 3 seriene, men litt usikker.. kan veldig lite om disse bilene så vis dere har noen tips eller smarte ord og si så fyr løs! sette pris på alt tips jeg får :)

Satt og så på disse bilene, men vet ikke hvilken jeg bør velge

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44472556

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44639957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-sport er veldig pent på E90 og fryktelig artig å kjøre. Men, jeg tror ikke jeg hadde betalt mer for 318d du viser til enn en 320d. Karbonpanel på 318d blir litt harry spør du meg. Ville da heller kjøpt en annen bil (uavhengig av 318d eller 320d) som ikke har vært tukla med på den måten. 318d framstår som meget velholdt utifra bildene, men jeg synes rattet ser veldig slitt ut til å ha gått 100.000km og er skiltrammen framme tapet sammen? Når det kommer til 320d i annonsa så ville jeg aldri kjøpt bil uten digitalt klimapanel. Rattet var også fælt... Generelt ville jeg ikke vært redd for å kjøpe 318d kontra 320d, men jeg ville nok tatt meg litt bedre tid til å lete enn å slå til på en av disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret!

Var og prøvekjørte den 320D i dag, fant ut at bilen var ganske grei, men overpriset. I tillegg er jeg en stor gutt som er glad i mammas mat så bilen var litt for liten for meg. 

Får bare vente og søke videre etter en bil som passer meg bedre, ta den tiden det trenger  :uh:

Hva syns dere om E39 525/530D? automat sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...