Mirza Simic Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Hei!Må ha en ny bil og har sett en del på 3 seriene, men litt usikker.. kan veldig lite om disse bilene så vis dere har noen tips eller smarte ord og si så fyr løs! sette pris på alt tips jeg får Satt og så på disse bilene, men vet ikke hvilken jeg bør velgehttp://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44472556http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44639957 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supercz Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 jeg ville gått for 318d siden den ser bedre ut, er en m-sport og er billigere og forsikre. samt at vist det er en 2008mod så har den sikkert over130 hk motor istenden for den gamle 122hester'n også Mirza Simic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 M-sport er veldig pent på E90 og fryktelig artig å kjøre. Men, jeg tror ikke jeg hadde betalt mer for 318d du viser til enn en 320d. Karbonpanel på 318d blir litt harry spør du meg. Ville da heller kjøpt en annen bil (uavhengig av 318d eller 320d) som ikke har vært tukla med på den måten. 318d framstår som meget velholdt utifra bildene, men jeg synes rattet ser veldig slitt ut til å ha gått 100.000km og er skiltrammen framme tapet sammen? Når det kommer til 320d i annonsa så ville jeg aldri kjøpt bil uten digitalt klimapanel. Rattet var også fælt... Generelt ville jeg ikke vært redd for å kjøpe 318d kontra 320d, men jeg ville nok tatt meg litt bedre tid til å lete enn å slå til på en av disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirza Simic Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Takk for svaret!Var og prøvekjørte den 320D i dag, fant ut at bilen var ganske grei, men overpriset. I tillegg er jeg en stor gutt som er glad i mammas mat så bilen var litt for liten for meg. Får bare vente og søke videre etter en bil som passer meg bedre, ta den tiden det trenger Hva syns dere om E39 525/530D? automat sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Stor forskjell i pris mellom e9x og e39 da. Men bilene er bra de, kan være vanskelig å finne veldig pen eksemplarer, uten at de forlanger for mye. Da er det vel kanskje bedre med e6x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå