stig. Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 har en 94 mod e34 med en m50b20 vanos maskinist i, den har slått seg vrang, så nå fusker den ganske bra, den fusker såpass mye at den høres og virker som om går på 5 cyl,men men den går på alle,alt av coiler er sjekket, cam sensor og veiv sensor er bra(byttet), og det kommer ikke opp noe som helst på diagnose, luftmengde måler er også ny. . så nå håper jeg noen M50 guruer der kan komme med et godt forslag eller to. alle cyl får bensin,dette er også sjekket,(filter er også byttet) fjuskingen hender kommer å går, men nå harn vel nesten kommi for og bli virker det som. lamda har også blitt koblet til og fra for og se om det er noen forskjell(noe det ikke var)
PerErik Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Er vanosen bra? Denne kan lage ganske masse fjusking, men oftest i mellomregisteret.
carburetion Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Gasspjeldsensoren kan laga mykje tullball.
stig. Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 Forskjell om den er kald eller varm? nope ingen ting og si
stig. Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 Er vanosen bra? Denne kan lage ganske masse fjusking, men oftest i mellomregisteret. nei vanosen er ikke bra(tikker på tomgang), den fusker ikke bare i mellomregisteret for og si det sånn,hehe den fusker javnt over hele regiteret når den fusker
stig. Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 Gasspjeldsensoren kan laga mykje tullball. ja kansje det, men skulle ikke dette komet opp på en diagnose ? veit jeg slettet en feilkode på den for 6-7 mnd sia, men husker ikke hva det var eml ems lms ett eller annet ,men denne har aldri kommet tilbake
stig. Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 kan også tilføye at jeg har virkelig leita etter luftlekasjer også,hehe ingen funnet
PerErik Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 nei vanosen er ikke bra(tikker på tomgang), den fusker ikke bare i mellomregisteret for og si det sånn,hehe den fusker javnt over hele regiteret når den fusker Da er det nok mest sansynlig noe annet, for når jeg hadde bil med gåen vanos gikk den omtrendt som normalt over 4000rpm. Den gikk veldig ruskete under 3000rpm.
stig. Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 nei når denne fusker så fusker den over hele registeret, men koblet av tps sensor i går og kjørte en tur, da gikk fjuskingen av og på som den selv ville, vanligvis så når den har først begynt å fuske så har den fuska til jeg har starta og stoppa bilen. så tror jeg skal prøve og bytte tps føler å se hva som skjer.
Kristiansan'årn Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 På 540'n min hadde jeg bytta cupe vifta og dytta en isolasjon bit litt feil nedi så en propp hopa av, da hørtes det it som om at motoren gispet etter luft og fuska noe så sinnsykt, fiksa ny propp og alt funka fett. Se om det er noen propp som mangler nermest brannveggen mens bilen står på tomgang sent from my microwave using tapatalk
stig. Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 propp på motoren eller i torpedon, skjønte ikke helt hva du mente skal jeg være ærlig
carburetion Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Korleis er fuskinga? på tomgang, eller når du gjer gass? Du jo prøva å starta opp uten gasspjeld-sensoren.
stig. Skrevet November 20, 2013 Forfatter Skrevet November 20, 2013 fjusking er fra tomgang og oppover å det hender at den jager på tomgang, har prøvd å koble av tps, og det ble noe forandring nå kom og gikk fuskinga, hvis tps er koblet til så når den begyner og fusk så fusker den helt til bilen evnt blir skrudd av og på. så tror kansje jeg skal se om jeg får "snusa" opp en tps sensor å bare se hva som skjer
PerErik Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Hvordan oppfører den seg hvis du kobler ut lambdaen? Edit: ser nå at du skriver at det ikke var noen forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå