picassokylling Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Skulle bruke vindusviskeren i kulden i dag. Var litt frost på ruten og tok på vindusviskerne. Venstre vindusvisker gikk, men høyre vindusvisker var frosset fast. På første sveipet hørte jeg stygge lyder fra vindusviskermotoren, som om hele dritten hoppet ut av ledd. Nå fungerer kun venstre vindusvisker, mens høyre siden er helt løs. Vil dette si at jeg må bytte hele vindusviskermotoren eller?.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Du må ta av det svarte plastdeksel under frontruta og se inni der. Så kan du kanskje se hva som er gått i stykker. Vil tro det er det ene staget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
picassokylling Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Legger ved et bilde av viskerkonsollen. Mutteren på på viskerarmen på B var løs. Strammet denne og begge viskerne funker igjen. Men før jeg gjorde det tok jeg ut hele viskerkonsollen og merket at bolten på A var helt løs, mens bolten på B og C var fast. Når jeg slo på vindusvisker, gikk kun bolten på B og C rundt. Er dette normalt eller er bolten på A defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå