SkauG Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Heisann ! Har en 2005 mod 118D som jeg gjerne skulle byttet lyktene over til xenon. Men hvor mye jobb er det ? lest litt her og der på nettet og klarer ikke bli klok for svarene er så mangt. All hjelp tas imot
awt Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Skal du ha det originalt (lovlig), eller uoriginalt (ulovlig i de fleste tilfeller)?
Clevion Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Som awt spør om, vil du ha det lovlig eller ikke? Ulovlig så trenger du kun og få xenon til og funke på nye lyktene, med overganger hit og dit, men skal du ha det lovlig må du ha lyktespylere, automatisk høydejustering osv.
bmw cab Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 E87 er utrolig følsom når det kommer til etter montert xenon på uoriginale lamper, eller originale lamper. Får feilkoder her å der. Og kan være såpass uheldig å brenne krets systemet. Jeg har prøvd og gått på en slik smell på min e87. Og det var digitale ballastere med motstand som ikke skulle gi feil melding ifølge GS bildeler
SkauG Skrevet November 21, 2013 Forfatter Skrevet November 21, 2013 Lest det jeg har kunnet på nettet og virker som det er et prosjekt uten like hverken det er lovlig eller ulovlig så lurer på om jeg må legge fra meg tanken. Absolutt ikke verdt og legge 20k + for at et verksted skal gjøre det med så gammel bil.. Får heller ta til takke og i det minste gi stakkaren noe nye lukter med angel eyes ser det ut som
awt Skrevet November 21, 2013 Skrevet November 21, 2013 Om du trenger et verksted til å gjøre det kan du nok legge fra deg tanken ja. Slikt som dette må man nesten gjøre selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå