viggo E34 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Må få høre da ta gjerne bilde innvendi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Ja, ordner det i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Jeg prøvde å få den opp nå, prøvde med drill, de ente med at torex hodet ble rundt, så den satt dønn dessverre Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Fikk opp begge skruene nå Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Åja hehe, tenkte mer om du tok av topplokket å kjente på ventilene nedi der at di var var tighte å fine... mente ikke å lage masse jobb for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Da gjør jeg det og Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Prøvde du å trykke dem ned forsiktig? Ser greit ut, får du til ett bilde der du ser begge ventilene? Beklager maset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Nei, prøvde ikke det. Nå har jeg gitt meg for dagen, men alt så bra ut. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Ok hvis du sier alt er bra så får jeg stole på det men 1000kr inkl Frakt høres det greit ut? hvor snart kan du evt sende? Sender deg pm me mob nr for lettere kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 For 1000.- bytter du den skriven som blei rund PM resten ja.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Oljefilterhuset solgt. Kjøler, slanger og kobling er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonerud Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 hei. byr 1ooo kr ink frakt for kjøler og oljeslanger mvh finn 91563016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Hei. Jeg har sendt deg en sms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå