mege34 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 [quote name="Custom" post="2812979" Ang. bredfront så kom denne på alle modeller med v8, og ALLE modeller uansett motor i 1995 Eg har smalfront på min tds. Så var nok ikke alle. 96mod produsert i 95 sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Du har sikkert sett det før, bare ikke tenkt noe over det. Det er helt standard fanger med to luftinntak på hver side nederst. Kan ettermonteres, og da må man kutte litt av "leppa" nederst på fangeren. Kan monteres kun for estetikk, men man kan også få kjøpt originale luftekanaler som da går bak fangeren og fører luft til bremsene for å kjøle dem ned! Jeg har ikke bruk for bremsekjøling men jeg skal ha det likevel, så er det helt komplett Jeg tror jeg ville tatt fangeren i samme farge som bilen! Men selvfølgelig kan du jo montere den uten å lakke den for å se, og så lakke den etterpå hvis du heller vil ha lakk. Nye skilt er et must! Det så meget rått ut! Like greit å ha det helt komplett ja! Ganske sikker på at jeg skal lakke ned kanalene og da blir vell det litt rart å ha fronten svart.. Her er bilde av alt lakket ned: Ser jo ganske så bra ut etter min mening, selv med smalfront! Eg har smalfront på min tds. Så var nok ikke alle. 96mod produsert i 95 sendt from my unicorn using tapatalk Er ikke mulig din var bredfront en gang i tiden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Er ikke noen som har en sånt deksel liggende da? Eller vet hvor jeg kan få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 I så fall ville jeg definitivt lakkert fronten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Jo det kan jo hende for alt eg vet har det vært kan d ha vært kufanger på an sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Kufanger, hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Hei Stund siden oppdatering her! Bilen blir brukt hver dag og det er deilig å eie en gammel 5-serie Jeg kjøpte bilen med defekt girkasse(2-gir har defekt synk ring så den har sluret litt ved giring til andre.) Jeg fikk tak i ny girkasse for en stund siden og fikk hjelp av en på jobben til å bytte den. Når jeg først skulle ha girkassen nede kjøpte jeg nytt clutch sett med utløserlager, clutch lamell og trykkplate. Jeg kjøpte også ett nytt lager for mellom akslingene. Clutch og lager for mellom akslingene Trykkplate og utløserlager Ut med gammel kasse og inn med ny Vurderer og kjøpe et esab caddy 200i til litt diverse rustsveising.. Noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Da har jeg kjøpt sommerfelger til 5serien! Jeg har siklet etter felgene til Joaronn's 540ia her inne på forumet. Nemlig BBS rc 061+062 8&9J 18". Jeg tok kontakt med han og fant ut at han hadde solgt de til fordel for å bygge om til 3 delte, men at han som hadde kjøpt de hadde tenkt å selge de videre! Jeg var da så heldig å få kjøpe de Tok en søndags tur idag, så fikk tatt noen bilder med felgene! Må senkes litt bak, men ikke mye Må nok senkes en del forran, 40-50 mm eller noe. Kjempe fornøyd med felgene Hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Disse felgene er jo garantert fulltreffer på e34,med senk så blir nok dette helmax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Nydelig E34 og gøy med manuell og 525 tenker jeg ^^ Følger med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Disse felgene er jo garantert fulltreffer på e34,med senk så blir nok dette helmax Har troen at det blir bra med litt senk ja! Usikker på om jeg bare skal kjøpe senkefjærer eller hele pakken? Nydelig E34 og gøy med manuell og 525 tenker jeg ^^ Følger med videre! Takk, er artig det, spesielt på vinteren! Litt dyrt å forsikre nå som jeg er 18 år, men det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 forguds skyld behold smalfronten iallefall! men pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Takk:) Smal fronten blir beholdt uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Oi for en pen e34 Litt lavere så hadde den vært helmaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Oi for en pen e34 Litt lavere så hadde den vært helmaks Takk Ja det trengs virkelig litt senk! Litt andre ting som står først på listen, men det kommer.. Har planer om å senke rundt 40-50mm forran og 10-20mm bak, har du noe erfaring med senk av E34? Du skal vell kjøpe senkesett til din og når jeg tenker meg om? Hva skal du gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå