Stian Torvestad Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Hei handla nyli en e46 318-M3 der jeg har et par ting som må rettes opp i. Da jeg overtok bilen var det stortsett kun motor,gir og frontlys som virket. Etter noen timer med fikkling har jeg koblet på en haug med stikk og ting går i riktig retning. Det jeg nå sliter med er at etter jeg kobla på stikket til ryggelys bryteren lyser ryggelysa bortimot konstant under kjøring.. litt frustrerende ettersom jeg stortsett kjører fremover Noen som vet hvorfor og evt hva som må rettes opp i?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Er det her en ombygd M3? Jeg ville ha begynt med å sjekke ryggelysbryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Du kan jo bare skru ut pærene om du ikke rygger så mye da.. easy way out sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Torvestad Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Ja er en ombyggd m3. Tenkte og i de baner mtp bryteren var frakoblet de jeg handla bilen. Lurte og på om det kunne være noe canbus greier :s Hehe joda men greit at det virker når det er på bilen i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m tech Andreas Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Hadde det samme problemet på min e36. Stå på hele tiden. Problemet var vann og irr i kontakten. ny bryter og tør kontakt og alt var fint Mener det er 2 forskjellige brytere ? ikke sikker på dette. Stian Torvestad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Torvestad Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Ny bryter handlet så nå spørs det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimaunhaug Skrevet August 4, 2021 Share Skrevet August 4, 2021 Hva var problemet? Sliter med d samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 4, 2021 Share Skrevet August 4, 2021 Problemet var vel at ryggelyset var på hele tiden 🤪 Hvis du er ute etter årsaken til problemet så er det et par klassikere som går igjen: dårlig jording og ødelagte moduler, særlig den for tilhengerfestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå