Omnislash Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 Hei! Kan ikke si jeg har funnet en egen tråd for E92 (eller blandt andre tråder), så derfor lager jeg denne. Starter med noen bilder av min egen: 335i Hartge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Dette er min. 2008 mod 335I Msport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Meget pen! Skulle ønske jeg fikk min før sommern var over..Får se om jeg ikke får tatt noen skikkelig vinterbilder så snart snøen har lagt seg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Her er min 335i manuell med luftunderstell. Kommer nye en del oppgraderinger i vinter mens den er parkert, som bl.a. felger, og så skal jeg bygge om bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Min 08 - 320i Supersport black evolution, simons effektanlegg og performance spoiler. Blir lagt ut for salg til våren. 2012/ delvis 2013 sesongen med 20" bbs lm replica. Sen 2013 ---> sesong 18" style 162 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Min gamle 325DA med 20" Vossen CV3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 25, 2013 Forfatter Share Skrevet November 25, 2013 Her er min 335i manuell med luftunderstell. Kommer nye en del oppgraderinger i vinter mens den er parkert, som bl.a. felger, og så skal jeg bygge om bagasjerommet. Ja, meget tøff denne vogna di her Frode! Åssen er kjørekomforten / stivheten med det luftunderstellet? Min 08 - 320i Supersport black evolution, simons effektanlegg og performance spoiler. Blir lagt ut for salg til våren. 2012/ delvis 2013 sesongen med 20" bbs lm replica. Sen 2013 ---> sesong 18" style 162 felger Er jo strøken denne, og synes bilen kledde fint begge de felgsettene der! Min gamle 325DA med 20" Vossen CV3 Vossen 20" er sprekt! hehe, ser jo helt vilt ut egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Ja, meget tøff denne vogna di her Frode! Åssen er kjørekomforten / stivheten med det luftunderstellet? Er jo strøken denne, og synes bilen kledde fint begge de felgsettene der! Takker! Kjørekomforten er meget bra. Er jo stiv, men ikke humpete. Sammenlignet med Bilstein B14 er det mye bedre å kjøre på luft på alle punkter. Selv med aktiv kjøring, siden den krenger mye mindre. I tillegg er det bare å heve den, så blir den litt mykere. Kjørte jo til Oslo rundt kysten for en stund siden og da kjørte jeg med den vanlig kjørehøyde, som på bilder over. Hevet den kun der det var veiarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Kompis sin 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Mye fine biler her må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Her er min E92 335i DKG. Får komme tilbake med bedre bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Vossenfelgene blir alt for åpne, synes det ser litt rart ut egentlig. Frode sin er tilnærmet helt perfekt, nydelig stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå