bimmaboy Skrevet November 24, 2013 Skrevet November 24, 2013 (endret) Har en e34 520 fra 1993, der viften inne i bilen har slutta å virke.Det kommer varme når jeg kjører, pga luft som kommer inn fra utsiden..så det er nok bare vifta som tuller Ingen sikring som er gåen heller.Setter stor pris på hjelp Endret November 25, 2013 av Saltkjelen Flyttet til en passende kategori.
carburetion Skrevet November 24, 2013 Skrevet November 24, 2013 Viss vifta ikkje starter på noken av trinnene i viftebryteren, så er det nok vifta som er defekt. Eller viss du har flaks, så kan det hende du bare har veldig tett kupefilter
Kristiansan'årn Skrevet November 24, 2013 Skrevet November 24, 2013 Viss vifta ikkje starter på noken av trinnene i viftebryteren, så er det nok vifta som er defekt. Eller viss du har flaks, så kan det hende du bare har veldig tett kupefilter Bytta vifte motor på min pga hyling av vifta, har ganske så tett filter fordi det blåser dårlig sent from my microwave using tapatalk
carburetion Skrevet November 24, 2013 Skrevet November 24, 2013 Bytta vifte motor på min pga hyling av vifta, har ganske så tett filter fordi det blåser dårlig sent from my microwave using tapatalk På tide å byta filteret ditt da Kan bli lekasje og tett Fordamper/varmeregister når det ligger gammel fuktig dritt mellom rillene.
bimmaboy Skrevet November 24, 2013 Forfatter Skrevet November 24, 2013 Viss vifta ikkje starter på noken av trinnene i viftebryteren, så er det nok vifta som er defekt. Eller viss du har flaks, så kan det hende du bare har veldig tett kupefilter Stemmer. Regner med at den er defekt, blåste bra før den slutta. Er det noen som vet hva den vifte motoren heter på scheidmann eller koed? takk for hjelp
carburetion Skrevet November 24, 2013 Skrevet November 24, 2013 Er 2 typer vifter til bilen din. Ei for Air condition, og ei vifte uten AC. (Ifølge bmwfans.info)
bimmaboy Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Skrevet Februar 19, 2014 gjorde ikke noe mer en å snurre vifta rundt før jeg sjekka den, blåser bra på alle hastigheter og virker som den skal. Vet ikke hva som var feil, men nå funker den endelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå