Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en e34 520 fra 1993, der viften inne i bilen har slutta å virke.

Det kommer varme når jeg kjører, pga luft som kommer inn fra utsiden..så det er nok bare vifta som tuller :P

Ingen sikring som er gåen heller.

Setter stor pris på hjelp :)

Endret av Saltkjelen
Flyttet til en passende kategori.
Skrevet

Viss vifta ikkje starter på noken av trinnene i viftebryteren, så er det nok vifta som er defekt.

Eller viss du har flaks, så kan det hende du bare har veldig tett kupefilter ;)

Skrevet

Viss vifta ikkje starter på noken av trinnene i viftebryteren, så er det nok vifta som er defekt.

Bytta vifte motor på min pga hyling av vifta, har ganske så tett filter fordi det blåser dårlig :P

sent from my microwave using tapatalk

Skrevet

Bytta vifte motor på min pga hyling av vifta, har ganske så tett filter fordi det blåser dårlig :P

sent from my microwave using tapatalk

På tide å byta filteret ditt da ;) Kan bli lekasje og tett Fordamper/varmeregister når det ligger gammel fuktig dritt mellom rillene.

Skrevet

Stemmer. Regner med at den er defekt, blåste bra før den slutta. Er det noen som vet hva den vifte motoren heter på scheidmann eller koed? :) takk for hjelp

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

gjorde ikke noe mer en å snurre vifta rundt før jeg sjekka den, blåser bra på alle hastigheter og virker som den skal. Vet ikke hva som var feil, men nå funker den endelig. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...