Gå til innhold

Avin AA-B5X5 7'" mediaspiller for E46, E39, X5 m/fler


Anbefalte innlegg

Ny spiller til E39,X5 og E46 som ser mye mer lovende ut enn Dynavin, her er det Amerikanere som har spesifisert hvordan spilleren skal være.

 

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1012546

 

http://avinusa.com/bmw-5-series-e39-x5-e53-android-gps-navigation-system.html

 

 

Noen som har testet eller bestillt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister med denne! Håper den er like bra som de påstår??

 

Må nå uansett være bedre enn Dynavin, i og med at denne har rent Android system for alle funksjoner i motsetning til dynavin som har egen radiodel og Android del utenom, altså 2 systemer som ikke er samkjørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke dum ut denna.. leste igjennom specsa på den og tror den er en av de bedre OEM look navi+ på markedet.

selvom alle skryter produktet sitt opp i været om hvor bra alt skal være..

 

bra jeg ikke har kjøpt no annen navi enda. ble brått hypp på den her nå.. haha -  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke dum ut denna.. leste igjennom specsa på den og tror den er en av de bedre OEM look navi+ på markedet.

selvom alle skryter produktet sitt opp i været om hvor bra alt skal være..

 

bra jeg ikke har kjøpt no annen navi enda. ble brått hypp på den her nå.. haha -  

Eneste jeg ikke har funnet noe om er lyden i den, jeg hadde Dynavin tidligere og byttet til en Pioneer spiller, det ble som natt og dag lydmessig.

 

Mulig jeg bestiller en slik på nyåret selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meget lovende ut.

Men DAB+ savnes her.

Det burde den hatt iom at den er utviklet nå i det siste.

Når det er sagt er vel dette amerikansk og de gir vel en god f*** i DAB?

 

Ja de har jo noe Sirius Satelitt radio over der, men strengt tatt så trenger man vel ikke Dab hvis man kobler mobilen til den.

 

Jeg snakket med Tommy på Chat online funksjonen i går og det er visst flere som gar gått over til denne fra Dynavin og var svært fornøyd, prisen er heller ikke så værst 699.99 Us $, den prisen gjelder forøvrig kun i ca 2 uker til, så totalt med frakt kommer det på rundt 4 høvdinger + moms, senere blir prisen ca 5 høvdinger.

 

Noen her inne som har bestillt? det var visst flere Nordmenn som hadde bestillt :) 

 

Desverre så tror jeg at jeg selv må vente til over nyåret pga Julen og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke DAB, men det er jo som med alt annet; kjekt å ha.

Også er jo ikkje datadekningen all verden på fjellovergangene og inni dalom.

Så nettradio funker jo ikke så godt i de tilfellene.

Må prioritere jul og sånt her også :sad:

 

Ja, skjønner hva du mener, hadde jo såklart vært kjekkt med Dab, men selv regner jeg med at når de skrur av det analoge nettet i 2017 så har jeg nok kjøpt meg en nyere bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ,regner me det blir litt tid til, har en alpine 10" swr 1043d som skal montere i skiluka + nytt alpine komponent sett som skal inn i dørene+bak og diskanter. + alpine forsterker som ikke er kjøpt inn enda.. så tenkte ta og montere opp alt med engang når jeg først setter igang.. men nå er det kongvinter som bestemmer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mail fra Tommy i går med spørsmål om det er interesse for RDS i radioen. Svarte selvfølgelig at det er det stor interesse for. Det vil medføre et annet chipsett (modul?) for radioen, og en annen radioapp. Appen ser bedre ut en den opprinnelige (den som er på websiden nå). Sjekk dette:

 

post-79681-0-54108800-1387015788_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...