Gå til innhold

Avin AA-B5X5 7'" mediaspiller for E46, E39, X5 m/fler


Anbefalte innlegg

Hvordan er avin spilleren med tanke på lydkvalitet? :)

 

Bedre enn orginalspiller, men i forholdt til dedikerte spillere som Pioneer, Kenwood osv.. så ligger den nok llitt under, jeg synes det fungerer helt greitt med forsterkere utenom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har en del støy i høgtalerene- og har ikke jordet spilleren... 

Hvordan gjør jeg dette? - har ikke undersøkt så mye om der er jording tilkopling bak spilleren.

Hvilken ledning brukte dere? nok med 1.5mm2? og hvor jordet dere den til? Nok å ha den på de ''stålrøra'' bak spilleren?

 

Og det med gps, har prøvd carnavi som var på spilleren før, og google maps men kommer opp feilmelding at jeg trenger data.. Noen som har en grei forklaring hvordan jeg får gps uten å bruke wifi/mobil nett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har en del støy i høgtalerene- og har ikke jordet spilleren... 

Hvordan gjør jeg dette? - har ikke undersøkt så mye om der er jording tilkopling bak spilleren.

Hvilken ledning brukte dere? nok med 1.5mm2? og hvor jordet dere den til? Nok å ha den på de ''stålrøra'' bak spilleren?

 

Og det med gps, har prøvd carnavi som var på spilleren før, og google maps men kommer opp feilmelding at jeg trenger data.. Noen som har en grei forklaring hvordan jeg får gps uten å bruke wifi/mobil nett? :)

 

 

Hei, 1,5mm2 går fint, det jeg gjorde var å skru ut den ene skruen på siden av spilleren og tok en ringklemme på denne før jeg skrudde den i igjen, deretter festet jeg andre enden en plass, det er noen 10mm muttere som står i karosseriet inni der på høyre side.

 

For Gps har jeg kjøpt Sygic Navigasjon i Google Store, kostet rundt 200,- med Skandinaviske kart.

Ellers så skal Igo være ganske greitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...