Gå til innhold

Avin AA-B5X5 7'" mediaspiller for E46, E39, X5 m/fler


Anbefalte innlegg

kom på døra..

 

har dere navigasjon i fra før av eller bare engkel cd spiller..

jeg ahr navi  i fra før av så håper på pent vær snart ,måvel ut med seter og gulvteppe for å få trekt kabel til bagasjerommet..

 

Supert, jeg hadde orginal kasettspiller i min bil når jeg kjøpte den for 7 år siden, har etter dette hatt Carputer, diverse 2Din's spillere, inkludert Dynavin og toppmodellen til Pioneer før jeg gikk tilbake til en enkel 1Din's spiller fra Pioneer pga lyden.

 

Så alle kabler jeg har bruk for ligger klar :) eneste som ikke er strukket helt frem er kablene til ryggekameraet som ligger under baksetet, men det må jeg jo strekke helt frem nå å teste.

 

Kameraet er forøvrig fra http://modmynav.com/camera.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på tilbakmelding fra dere som får tak i en sånn, vurderer en slik selv :)

 

Får min i dag å da blir den montert i dag :)

 

Dhl har selvfølgelig vært hjemme hos meg når jeg ikke var hjemme, var ute ett ærend, de pleier som regel å ringe til meg å høre om jeg er hjemme, men de har tydeligvis ikke greidd det i dag :( Så da blir det vel levering rett over nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått testa endelig fått testa avin saken , selvom jeg har 0 erfaring fra andre navi systemer så virker denne som den skal , sensetiv touch ,og loader kjapt. 700 sanger fra SDSH er loada på noen sekunder.. internett funker.. blutut funker, tlf funker.radio funker.

 

eneste ikke har fått testa enda er GPS da jeg ikke har gps probram instalert enda..  vilke program er best? garmin? synic? tomtom?

google navi funker men den må ha internett tilgang. har ikke satt opp hotspot .fikk bare testa litt uti gårn på hjemme netverket.

 men skal få instalert offline gps .

 

 begynte ca kl5 med å isntalere var ferdig kl 10-11. da hadde jeg lagt kabler under teppe på venstre side og gps antena var ikke lang nok til å få den i hatthylla.

så la den bak hanskarommet og opp til frontvinduet på høyreside så bare gps antenna synes..

 

forløpig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått testa endelig fått testa avin saken , selvom jeg har 0 erfaring fra andre navi systemer så virker denne som den skal , sensetiv touch ,og loader kjapt. 700 sanger fra SDSH er loada på noen sekunder.. internett funker.. blutut funker, tlf funker.radio funker.

 

eneste ikke har fått testa enda er GPS da jeg ikke har gps probram instalert enda..  vilke program er best? garmin? synic? tomtom?

google navi funker men den må ha internett tilgang. har ikke satt opp hotspot .fikk bare testa litt uti gårn på hjemme netverket.

 men skal få instalert offline gps .

 

 begynte ca kl5 med å isntalere var ferdig kl 10-11. da hadde jeg lagt kabler under teppe på venstre side og gps antena var ikke lang nok til å få den i hatthylla.

så la den bak hanskarommet og opp til frontvinduet på høyreside så bare gps antenna synes..

 

forløpig fornøyd.

 

 

Både Sygic, Tomtom og Igo er brukbare programmer.

 

Gps antenna kan du montere på de stålstengene som står på siden av spilleren inni der, sånn at det blir skjult, fungerer supert for det.

 

 

DSCN0922.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor funker ikke copy \past  ? har no info ang belysning av knapper.. som jeg fikk av tommy.

 

får gjøre det den tungvindte veien..

 

The wiring of cars with factory Nav is a little different then that of non nav cars

 

There is no ilumination wire in the trunk plug so you will want to splice and tap the ORANGE wire on the AVIN cable harness in with the RED ignition wire on the extension cable, that way the AVIN button lightning turns on when the car is on..

OR if you whant the lights to dim with the dash lights you will want to splice the ORANGE wire into a dash light circuit,the easiest place to do this on most cars is the ashtray light..  

 

 

det kunne dem ha fixa på fabrikken syns jeg.. ikke no stort problem og gjøre det selv,og lys i knapper er et must. men uanset..

 

du får med 2 connectors plugs, en flat pin og en med round pins.

den som har flat pins ligger det allerede en orange ledning med tag " iLL" som betyr iluminate og hører til for å få lys i knappene.. ganske self explained egentlig.

 

men den med runde pinner som jeg bruke antok jeg at den fikk +12v da den ikke hadde no ledning med tag " iLL " 

bare og følge the som står skrevet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...