Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har nettopp handlet meg en ombyggd E46 318/M3. Og skal kjøre den lange og skummle vegen til biltilsynet for og godkjenne stasen. Fikk med diverse papirer fra donorbil og på de deler som er benyttet.

Alt av drivlinje,bremser,motor,gir,eksos,bensin system er flyttet over.

Det jeg lurer på da er hva bør jeg være obs på føre en evt tur til BT. Har hørt noe om forsterkninger i bakstilling bør være på plass og at akselvekt fremme må stemme iht vognkort. Noen som har noen erfaringer evt link til delene jeg trenger til denne "forsterkningen".?

Greit å slippe å finne opp kruttet på nytt :P

post-76607-0-27667700-1385463422_thumb.j

post-76607-0-47986400-1385463435_thumb.j

Skrevet

Jeg tviler på de er så veldig begeistret for panseret, så jeg ville forsøkt meg med et originalt. Originale felger i en fornuftig dimensjon vil nok hjelpe på inntrykket også.

Har bilen vært innom før ombyggingen startet? Det vil også gjerne være en fordel. :)

Skrevet

Prata med BT i dag og de var overraskende positive til prosjektet til tross for at bilen allerede er bygget osv. Viktigst var Papirer,fontakselvekt og forsterkninga bak. Ellers hørte dette veldi rikti ut mente dem :-P så får håpe at dette ikke viser seg å bli en dyyr 318 :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...