Gå til innhold

Hi Fi Professional

Share

Anbefalte innlegg

Min forrige 530 GT ble stjålet på flyplass terminalen i Gøteborg og jeg har nå kjøpt meg en nyere modell men jeg savner Hi Fi Professional i denne. 

God lyd er det for så vidt i den nye også men mangler den fyldige lyden og lurer derfor på om noen har tips, erfaring eller råd om hva jeg kan gjøre uten å "bygge" om hele bilen og til en fornuftig pris.  Det ser ut som om det er forhåndsklargjort plass til sub under hvert sete.  Spørsmålet er om det er trukket kabler dit også??

Setter pris på tips og råd her.

Ståle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle e6x har "sub" under framsetene. Har du minste høyttaler-pakka så er det 6.5" som sitter der. Den største svakheten til dette standard-anlegget er at det ikke er noen ekstern forsterker. Alle elementer drives av Head Unit. Den leverer lite effekt og du vil ikke oppnå noe i nærheten av HiFi Pro ved å kun bytte elementer. Du må inn med en forsterker som leverer mer effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt, my bad! Jeg er villig til å sette en femkroning på at den har noe under setene den også, men ikke halshugg meg om jeg tar feil :)

Edit: Ifølge ETK har standard-anlegget (Stereo) element under hvert fremsete. Sikkert 6.5" som i E6x men det står ikke spesifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...