Gå til innhold

Erfaringer med Sullangruppen og BMW i Trondheim

John Kr
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Dette er et vanskelig tema, men jeg prøver meg alikevel...

Jeg har vært fast kunde hos Strandveien Auto og de har nå mistet sitt BMW agentur til Sullandgruppen, dette er noe trist på mange måter da du etter hvert har fått et "kundeforhold". Nå oppfatter jeg det slik at Strandveien Auto fortsatt kommer til å utføre service på BMW, men etterhvert så vil dette tilbudet forsvine vil jeg anta.

Nå har ikke jeg vært på Sulland en gang, men mange av dere har sikkert begynt å få noen erfaringer med dette firma. Deres bygningsmasse ser delikat og moderne ut, regner med at utstyr og personell er i samme klasse. 

Er det noen av dere som har fått noen erfaringer med dette firma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring, men nå er det ikke slik at BMW er helt ukjent for Sulland da. De har da BMW-forhandlere i mjøsdistriktet allerede.

Strandveien skulle vel bli Porscheforhandler, og da tipper jeg BMW blir faset gardvis ut. Også på servicesiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom Sulland å fått tilbud på ny bil. 

Dette var noe av den beste bilforhandler service jeg har fått og kunnskaprik selger, hadde dialog med selger Røskaft. 

Jeg kan være en "masete" kunde, som vil bytte inn og ut utstyr, bytte mellom biler (5-serie og 3-serie) og motorer.

Ble fulgt opp 100% og fikk prøve flere biler. 

De får min tommel opp. Gleder meg til nybygget er oppe. 

(vil forøvrig gi mye skryt til NardoBil også ved Volden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ny bil på strandveien og bestilt ny hos sunland. Opplevelsen hos sulland så langt er positiv, med trivelige og hjelpsomme selgere. Ikke entusiaster, men det opplevde jeg heller ikke selgeren jeg var i kontakt med på strandveien var...

Serviceavdelingen på sulland har jeg ikke testet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Eneste erfaringen jeg har med Sulland foreløpig er når jeg spurte om tilbud på import av en Z4 (E89) fra Tyskland. Det var lite aktuelt å gjøre via dem da prisen var 70.000 kr over tilbudet jeg fikk fra en annen forhandler på den samme bilen... Har senere spurt på pris på vinterhjul (pr. mail), ikke fått noe svar, det er 3 uker siden i morgen. 

Jeg blir nok å bruke Ivars Bil i Östersund til service og eventuelle andre reparasjoner på min Z4 framover. Har meget gode erfaringer med verksteder i Sverige fra min tid med Honda, halv pris og minst like god service, vel verdt å kjøre de 3 timene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...