Bimmer740 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Hei, i det siste har min 740 E38 begynt å gå ujevnt når den er kald, virker som det blir verre desto kaldere det er i luften, trodde først det kanskje var kondens i tanken for det var sånn den oppførte seg, også oppdaget jeg at turteller ikke funker før bilen har gått med driftstempratur (dvs temp indikatoren rett opp) i en 5 - 10 minutters tid. jeg har lest litt rundt på forumet her, og det peker mot kamsensor, kan jeg ha rett i denne antagelsen? skal uansett få tatt en diagnose etterhvert, tenkte bare å høre her innom om det er fare for at bilen plutselig kan dø helt mens jeg er ute på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Har du sjekket for lekkasjer rundt innsuget? Prøv å spray litt rundt med startgass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer740 Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Takk for tips, det har jeg ikke gjort glemte å spørre om det er noen i Oslo området som har lyst å stikke innom å ta en diagnose for meg også Holder til på St hanshaugen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Prøvd og rense tomgangs regulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer740 Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Nei, det har jeg faktisk ikke, har ikke fått rukket å se på bilen ennå, men tomgangsregulatoren skulle vel ikke ha noe å si for at turtallstellern ikke kommer igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Desember 3, 2013 Share Skrevet Desember 3, 2013 Nei det er nok ingen sammenheng der tror jeg. Kan være dårlig kontakt noe sted som gjør dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå