Stian Torvestad Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Skrevet Juni 29, 2014 Sykemeldt på 3. Uken pga rygg. Såe ja kan vel sei det
Stian Torvestad Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Skrevet Mai 7, 2015 Da har det skjedd litt kosmetiske forandringer siden sist. 20" er byttet ut med noen Concave XXR 527 9.75x18 et20 fremme og bak. Med 245-35-18 Nankang. Eisenmann bakre lyddemper DTM style carbonlippe til csl front. Dobbel din android spiller. Legger ved noen bilder av det forskjellige. Har foreløbig bare mobil bilder.
Stian Torvestad Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Skrevet Mai 7, 2015 Hær er dert eneste orntlige bilde jeg har av lippa.
Freakshow Skrevet Mai 7, 2015 Skrevet Mai 7, 2015 derja! var på tide med en oppdatering her ja! ser forøvring bra ut! Stian Torvestad reagerte på dette 1
Stian Torvestad Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Skrevet Mai 7, 2015 Takker. Ja håper jeg er på riktig spor til og få en litt mindre jålete bil etterhvert. Føler det er i riktig retning og kvitte seg med 20" og badlook hvertfall
Thundercoil Skrevet Mai 8, 2015 Skrevet Mai 8, 2015 Har du valset fremre buene større, eller bare nederste kanten som er brettet litt inn/opp? Hvert fall på bildene over her, så ikke buene så rettvinklet ut (forfra) som de pleier.
Magnus. Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 ikke så forferdelig ulik min denne fin bil, et par cm til med senk så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå