termin Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Hei,Har EU godkjenning i morgen, og skulle i den anledning ha lurt ABS lampen.Jeg tenkte derfor å lodde ledningen som går til ABS lampen i instrumentpanelet inn på f.eks. bremsekloss lyset.Har noen da farge på ABS ledning der bak samt en ledning jeg kan lodde den på?Har selvsagt sett på diagram og slik, men jeg sliter veldig med å lese de.Stor takk til de som hjelper Og jeg skal selvsagt ordne ABS'n, men har per dags dato ikke råd eller tid til å gjøre dette.Har ikke ASC.
D.Toft Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 gjør som meg, tape abs lyset åpne hele panelet og lokaliser dioden. 2 lag med vanlig elektrikker tape gjorde susen
termin Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 Skulle helst hatt det pålyst slik det vanligvis er Typ at det lyser i noen sekunder før det slår seg av.
termin Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 Fant noe her: i wired it upto the brake wear light as that goes off but the abs light stays on? could someone put pin numbers to use so far i have X17pin 11 abs cutX16 pinbrake pad wear sensor pin 19 spliced http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f17/e36-328i-1995-abs-light-t88181/Skal teste dette.Så ut til å stemme med ledningsnett skjemaer.
hsd Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 det ironiske her, er at dette er en rep som sikkert koster deg 300 kroner og 20 min skruing. Mange verksteder gir bra priser på diagnose når man tar eu, og 80% av tiden er den sensor som er gåen som ikke koster mange kronene.
termin Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Skrevet Desember 2, 2013 Jeg har tatt diagnose, og fikk feil på Error 17 Front Left Valve. Dette indikerer feil på ABS pumpe, så jeg tok den ut og ohmet alle solenoidene via kontakten til pumpen.Alle sjekket ut innenfor normale standarder.
hsd Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Jeg har tatt diagnose, og fikk feil på Error 17 Front Left Valve. Dette indikerer feil på ABS pumpe, så jeg tok den ut og ohmet alle solenoidene via kontakten til pumpen. Alle sjekket ut innenfor normale standarder. ja da er jo saken av ett helt annet omfang enn min hypotese Får ha lykke til med morgendagen ivertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå