PenguiN- Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Hei, Hvorfor har jeg annet speedometer ? Kan jeg få ett annet via koding hos BMW ? eller må jeg kjøpe helt nytt instrumenthus ? Slik ser mitt ut: Jeg har lyst på:
Wicewolf Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Speedometeret du har lyst på en egen opsjon 6WA Instrumentkluster med utøket innhold. Den har bla en større LCD display med mer informasjon i nedre del av speedometer. Det er altså et helt annet instrumnetpanel og ikke bare en omkoding. Vet ikke om det er mulig å etterinstallere dette på en lett måte.
Andy520iA Skrevet Desember 2, 2013 Skrevet Desember 2, 2013 Ah, det jeg fryktet Off topic men kommet deg i bmw igjen?
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Skal du bytte instrumentpanel kjøper du selvsagt det nye instrumentet: 6WB Multifunctional Instrument panel
Wicewolf Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Muligens litt off-topic: Men er det lov å si at man ikke liker multifunctional Instrument panel? Med fare for å være for tradisjonell; jeg synes at dette blir for litt for mye playstation, og digital emulering av analoge signaler blir litt jalla. Kjør debatt!
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Det er selvsagt helt lov å mene det. Jeg synes 6WA Instrumentkluster med utvidet innhold er særdeles lekker, men jeg synes 6WB Multifunctional Instrument panel gir bilen et litt "high tech" preg. Jeg er enig i at viserne for Sport og Eco-pro ikke er av den peneste sorten, men instrumentpanelet virker mer livlig og man får en variasjon. Dessuten har du jo flere funksjoner med dette panelet i tillegg til bedre illustrasjoner. Jeg digger det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå