Christoffer Skjæveland Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Hei, jeg fikk feil på eu pga absen lyser i dashen . Fant bruddet og dette er fiksa, har skrudd bilen av og på for å se om lampa slutta å lyse noe den ikke gjorde. Har også prøvd å ta av batteri polen over natta for å se om det funka etter å ha lest litt på nettet , funka ikke det heller. Så spørsmålet mitt er vell egentlig om jeg må slette feilkoden manuellt ? eller skal bilen gjøre det selv ? takker for svar på forhånd.
Alpejohn Skrevet Desember 3, 2013 Skrevet Desember 3, 2013 Bør vertfall få sjekke feilkoder, enten må de slettes, eller så er der andre feil som gjør at den lyser.
mege34 Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 Vetsje hvilken bil du har då men.. Har sjøl kjørt med abs lys mange månder no før jeg i helgen skulle til med bytte av dempere og bremser.. Vasket da bare reint og tørket vekk gammel drit som lå på og rundt sensorene samtidig og har hatt abs siden ingen lys.. Dette var då en e34.. sendt from my unicorn using tapatalk
stig. Skrevet Desember 4, 2013 Skrevet Desember 4, 2013 hvis dette er en bil du driter i kan du dra en FY FY spansk en. nemmelig og ta ut instrument og koble abs lampa til ladelampa Christoffer Skjæveland reagerte på dette 1
Christoffer Skjæveland Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 Hmm ikke dumt får ta den på diagnose sjekk i morgen så får se hva den sier . Hvis ikke så blir det vell elektrotape og håpe på det beste hehe
Christoffer Skjæveland Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 Har en 520 1999 mod
Christoffer Skjæveland Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Skrevet Desember 4, 2013 Har en 520 1999 mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå