sveigis Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 Skal etterhvert til med et skinninteriør jeg har fatt tak i til min e34. Har da endel spørsmål her. Det interiøret jeg har fått tak i er litt slitt i fargen langs kantene på selve stolene. Ser jo på nett at det er nok å velge i når det gjelder produkter men er i tvil hva som er bra og ikke Så da fyrer jeg igang med noen spørsmål: -Hva annbefaller dere til oppfrisking og farging av skinn? -Er det noen som har erfaring med å bytte farge?(Jeg har pergament/sandbeige i bilen nå mens stolene som skal i er champagne).Går dette ann å farge om til sandbeige eller blir dette bare fiasko? Her er det bare å fyre løs med svar og erfaringer både når det gjelder produkter og hva som go eller no .
larserso Skrevet Desember 12, 2013 Skrevet Desember 12, 2013 Anbefaler Swissvax sine skinnprodukter. De har også farge som kan tilpasses ditt skinn om de får en liten bit som prøve. Angående å skifte farge vet jeg ikke, men send de en e-post så får du helt sikkert et godt svar. http://www.swissvax.no/produkter/skinn-laerpleie-produkter
sveigis Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Skrevet Desember 12, 2013 Har ringt Svissvax idag. Det å bytte farge med de sine produkter var en større prosess som absolutt lot seg gjøre. Tenker jeg enten farger opp Champagne stolene som de er eller så snakket jeg også med noen som drev med Colourlock farging.Dette så jo også bra ut. Men etter å ha sett litt på SV sine produkter ,så ender jeg nok opp med det. .
Hollabaloo Skrevet Desember 12, 2013 Skrevet Desember 12, 2013 Det å bytte farge ville ikke jeg gjort ihvertfall. Min erfaring med SV sine produkter er at etter 1 til 2 år så ser man slitasje der man har farget, fargen slites rett og slett bort over tid og må fornyes. Dette på tross av forskriftsmessig forbehandling med skinnrens og børste samt avfetting med lighterbensin. Det ser ikke særlig stas ut når den gamle fargen skinner gjennom den nye vil jeg tro.
sveigis Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Skrevet Desember 12, 2013 Nei,jeg har brukt dagen på å tenke.Jeg kommer ikke til å bytte farge på et allerede skjeldent interiør. Blir vask rens og litt fargetilsetning fra Sviss vax. på originalfargen altså champagne.Tenker det blir bra jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå