Thundercoil Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Uff. Kjip skade. Blir spennende å se den med felgene på Husk å være forsiktig med boltene. Haha. Dipen forsvinner fort der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Uff. Kjip skade. Blir spennende å se den med felgene på Husk å være forsiktig med boltene. Haha. Dipen forsvinner fort der. Ja, nesten så jeg la meg ned å grein den kvelden der... men blir M-Tech fram og bake nåå så klarer nesten ikke å vente me å få på felgene nei! hehe.. typisk at jeg skal klare å skrape bort dippen på et slags vis, haha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Pen bil dette, synd med skadene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Pen bil dette, synd med skadene... Tusen takk duu ! ja .. fort jort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Hørte rykter om dette ja, kjip den på bakskjermen! Framme ser det ut som du var relativt heldig? Ett blinklys koster ikke skjorta, værre med hovedlykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Må følge med her! kjøpte meg likens bil bare i sedan jeg kan pusle med nå som jeg har mista lappen få ut bilde av bilen med felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Hørte rykter om dette ja, kjip den på bakskjermen! Framme ser det ut som du var relativt heldig? Ett blinklys koster ikke skjorta, værre med hovedlykta jaa, ganske så kjipt ganske så heldig ja, var redd for at pansere skulle få seg en go smell! men ikke en skramme der gitt hovedlykten kom også uskadet fra sammenstøtet menmen, har fullkasko så eneste jeg må betale er egenandelen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Må følge med her! kjøpte meg likens bil bare i sedan jeg kan pusle med nå som jeg har mista lappen få ut bilde av bilen med felgene på Så hyggelig duu ! fine biler å ikke minst en deilig farge ja ! ossshaa, hørtes ikke bra ut det! fort gjort det når "Onkel politi" er til rett plass til rett tid Felgene kommer ikke på bilen før om en mnd tid, siden den er hos karosseri verkstedet nå får ikke bilen igjen før jeg har dratt offshore, så det blir neste fritur duu ! Gleder meg som en liten unge !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 EEEENDELIG ! Etter en "lang" tur på sjøen er endelig alt på plass fortsatt mye som mangler da... men det kommer etter hvert ! nå har vertfall bilen fått seg M-tech fram og bak har også fått på seg nye sommer sko! Fikk også klistret på noen M/// datalier i grillen og Alcantara trekk med M/// sømmer på gir og brekk posene ! Glemte selfølgelig å ta bilder av desse... kommer nokk etterhvert Ble ganske så fornøyd, men tror jeg må til med noe spacing når senken kommer ... "All klaring er god klaring" Tenker jeg går for Supersport Blackevolution, noen formeninger ??? Fikk tatt noen bilder etter vasken igår, håper dere liker hva dere ser ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Ble veldig bra med de hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Ble veldig bra med de hjula Takke takk! Blei ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Dritt vêr her på sunnmøre idag ! så da ble tiden brukt til å legge Lamin-x sot film på blinklysene og hovudlykt dekselene litt dårlige bilder da... Fikk også en ganske så grei pakke fra bilpleiekongen idag, so når solen titter fram så kommer det mer og bedre bilder! Lamin-x VS Orginal farge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 17.Mai Shining`s ! -Før vask -Ettervask + Maskering -Litt testing -Den hvite plastidippen ble også fjernet ! Etter 8 timer i garasjen var vi endelig ferdige ! Gratulerer med overstått til alle Bimmers her ute -Ferdig Vasket, polert og påført wax. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Pen bil følger med ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matskb Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Pen bil følger med ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Takker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå