Turtall Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 På en 2005 E90 med Navigation Professional så byttet jeg ut Radio/CD/DVD enheten til en litt nyere (2006, trolig fra en E91) og nesten alt... fungerer bra. Men "varsellydene" ang. ryggesensor-signal, lyspære som har gått osv. har "endel høyere lydvolum" enn det var med min originale (defekte/gamle) spiller. Finner ikke noe sted man kan stille inn lydvolumet for "varsellyder"... Mulig det er et "annet oppsett" for bruk av lik spiller i 4-dørs sedan og stv..? Noen som har erfaring eller helst noen som har løsning..? Får desverre heller ikke opp "olje-nivå" i menyen i Nav-skjermen, noe som jeg fikk tidligere. Dette er ikke et stort problem, da det også kan avleses i instrumentet mellom speedometer og turteller, men "det var jo kjekt'da".. Noen med innspill eller helst løsning på om dette er mulig å endre på. Om man må inn i "programmering" med "eksternt utstyr", så er det interessant om noen kunne bistått på østlandet for noen hundrelapper...Ta gjerne kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtall Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Noen som har info..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Den bør kodes til din bil, en realtivt enkel operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtall Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Den bør kodes til din bil, en realtivt enkel operasjon. Hvem kan utføre dette..? Kun BMW verksteder eller er dette noe som også "de store på bilstereo" eks. i Oslo også har kunnskap/utstyr for??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Personlig ville jeg nok funnet noen på denne listen, men BMW kan nok også hjelpe deg, evt. et uavhengig verksted. Bilstero-bransjen har jeg null kjennskap til, men det hadde nok ikke vært mitt førstevalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtall Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Takk for tips om "listen" i innlegget over og det var utført kjapt..! Kan trygt anbefale "SweetBMW" som fikset dette greit etter et par forsøk. *En feilkode om "rattlås-feil" (gul lampe / beveg på rattet for å starte bilen) lå ikke inne som en feilkode, men kommer opp i displayet hver gang bilen startes, var derimot ikke mulig å slette... (Til info starter bilen alltid og normalt selv om feilkoden kommer opp / har vel hatt denne "feilen" i minst 6 mnd...) Noen med tips, før jeg eventuelt kjører innom Bavaria som siste utvei..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Hadde ikke så mye tips til den rattlåsen din annet enn det jeg sa sist om den selve styreenheten for rattlåsen, men jeg stopper hvertfall innom tråden her for å si takk for hyggelig tilbakemelding. Selv om det tok litt tid pga softwaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå