norbakken Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Hei. Er det noen som vet om det funker med 9x19 ET39 bak på 1-serie (e81)?? Mvh Einar Norbakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Jeg har 8x18 ET38 på vinterhjulene, og har relativt grei plass med ganske rette dekksider (225/40-18). 9X19 ET39 vil i teorien stikke 11,7mm lengre ut enn dette, noe jeg tror vil gå med litt strekk, men ikke bli sjokkert om du må finne deg en valse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Takk for svar. Jeg skal prøve felgene på bilen og så får jeg se, vet ikke om jeg gidder å kjøpe felger som medfører masse ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Skriv og gjerne ta bilder av hva du finner ut, jeg lurer litt på samme dimensjon selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå