bmwpower86 Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Noen som virkelig kan resturere opp gammel lakk med litt defekter her. kunne tenkt meg en tråd med tips og triks fremgangsmåter,å ikke minst hva en skal bruke er jo så mye og velge mellom. samme er det med oppfrisking av skinn har prøvd mye rare greier synes aldrig det blir bra nokk. hadde vært kjempe bra om en som sitter med litt kunnskap om dette kunne fortsatt på denne tråden mange aner ikke hva en skal vaske bilen med først en gang blant annet meg setter stor pris på litt info her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 ser foresten att det er veldig bra priser på mye produkter på ebay ca halv pris og under det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 www.dcn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 jeg personelig synes autoglym er flotte saker, det selges vertfall bland annet på mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 www.dcn.no ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Ese Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 På bilpleiekongen.no står det mange godt tips Kan og sjekke autofil.no, men dei fleste linkane kjem vel ifrå bilpleiekongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hvor i landet holder du til trådstarter? Bor du i nærheten av meg så kan du ta deg en tur innom. Jobber med det til daglig. Og gå inn på dcn.no som mange skriver her. Får mye hjelp der, og info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 bor i halden i østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Det å fortelle hva du skal bruke er umulig. Er ingen lakk som er like. Tyske lakk er harde, japse lakk er myk, fransk lakk er medium hard osv osv. Når jeg tar oppdrag for kunder, så maskerer jeg opp firekanter på panseret, som jeg tester div kombo på. Det som gir best kombo bruker jeg på deler av bilen. Jeg måler også lakk tykkelsen, sånn at jeg vet hvor mye jeg kan jobbe med hvert panel på bilen. Kan hende det er visse steder som er opplakkert, da må man skifte til en annen kombo. Jeg bruker swiss, MG, Scholl, Nanolex,3M og chemical guys. Skal du ha best resultat så må du vite hva du driver med. Er så mange her ute som tror det at en maskin fra biltema gjør samme jobben som en Makita roterende maskin til 4000-5000 kr. biltema, sonax,turtelwax er bare dritt. Er typiske pappa har nede i kjelleren produkter fra 80-90 tallet. Vil heller ikke si det autoglym er bra, har prøvd det meste,,holdt på med dette i 15 år, så snuset på det meste. Jeg orker ikke å gå inn på detaljer nå, sitter på ipaden nå, orker ikke å skrive så mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Dcn.no for å lære ting scandishine.no for å kjøpe produkter til en hyggelig pris . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 +1 Kattlikzm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Bilnerden.no & Alienautospa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 hva koster det og få dette gjort da ????? er vell svin dyrt er jo mye jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå